• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • Dannii B
    TeddyGirl82 skrev 2013-11-02 05:45:07 följande:
    Nice. har fortfarande inga bra ideer alls. tur till Danmark typ hela familjen. fast får bli på lördan för söndan är d middag hos mina föräldrar

Live it har kryssningserbjudanden. Birka.se.. Inte Royal Carribean direkt men det funkar kanske. Hade vi inte varit så många så hade jag nog nappat. Hoppas ni får det trevligt vilket som.
  • MissKaos

Tar ca 15min med vagnen från city.

Hantverkare! Försenat. Igen!! Men på måndag ska elkillen komma och fixa det sista. Dessutom blev städerskans son sjuk. Så hon kom inte igår. Kanske lika bra eftersom det har stått lådor etc här. Nu kommer hon på tisdag istället! Vi damsög mellan kartongerna igår och nu försöker vi få lite ordning! Men sen ska det ut garderobrr ur klädkammaren -dom måste tömmas.. dom ska till babyrummet. Och nytt hyllsystem till klädkammaren... stor omflyttning av prylar mao!

Snultan skrev 2013-11-01 10:23:33 följande:
    Var bor du?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Snultan
    MissKaos skrev 2013-11-01 19:32:08 följande:
    Kviberg/kortedala

Oki kanske kan komma i slutet av nästa vecka så får du instruera bärsjalen är du duktig på bärsele med? Har en stokke my carrier som jag tycker han sitter så illa i.. fast kanske det är för att han är för liten.
    Matheus 131002!
  • MissKaos

Nejmen nyfiken så ta med!

Vi kan ju boka dag så är ni andra välkomna om ni har lust!

Snultan skrev 2013-11-03 08:14:33 följande:
    Oki kanske kan komma i slutet av nästa vecka så får du instruera bärsjalen är du duktig på bärsele med? Har en stokke my carrier som jag tycker han sitter så illa i.. fast kanske det är för att han är för liten.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Hade tänk föreslå onsdag eller torsdag. Så onsdag då

Snultan skrev 2013-11-04 12:31:18 följande:
    Låter jättebra. Onsdag eller fredag skulle funka för mig

• Snultan
    MissKaos skrev 2013-11-04 12:37:12 följande:
    Hade tänk föreslå onsdag eller torsdag. Så onsdag då

Onsdag blir bra. Vilken tid passar?

Du får gärna maila mig din adress o kontakt uppgifter snultan@live.se
    Matheus 131002!
  • MissKaos

Vid 10?

Kontaktuppg kommer!

Om ngn mer vill komma är ni välkomna.

Blixten slog nog ner i vårt hus inatt. Helt hemskt. Allt verkar ha klarat sig men är skakad

Snultan skrev 2013-11-05 11:42:16 följande:
    Onsdag blir bra. Vilken tid passar?

Du får gärna maila mig din adress o kontakt uppgifter snultan@live.se

• Snultan

Men fyyyy. Förstår det

Men då kanske jag inte drömde att det smällde som fan inatt? Sov så jäkla hårt men när jag vaknade så hade jag ett vagt minne av det

Matheus 131002!
  • MissKaos

Nä det small!

Snultan skrev 2013-11-05 13:06:43 följande:
    Men fyyyy. Förstår det

Men då kanske jag inte drömde att det smällde som fan inatt? Sov så jäkla hårt men när jag vaknade så hade jag ett vagt minne av det

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013