• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • FridaE

LillaLoppan;
    Jag har hängt med ett tag, men mest läst inlägg och försökt lära mig av er andra, som kommit lite längre. :)
    Ja, det är mitt första barn. Mycket spännande!!! :)
    Jag skulle kunna hänga på imorgon. Var det 10.30, hemma hos någon i Mölndal? Kan någon isf skicka adressen? Hur brukar ni göra? Tar ni med eget fika/mat?

• MissKaos

Nä min är kvar i magen! Bf dec 7.

FridaE skrev 2013-10-24 22:58:31 följande:
    Har alla här inne redan fått sina små? Jag väntar fortfarande (BF på lördag). Men skulle gärna vara med på träff! Det är såååå långtråkigt att gå hemma och vänta på att liten ska komma ut...

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • LillaLoppanT
    FridaE skrev 2013-10-24 23:30:52 följande:
    LillaLoppan;
    Jag har hängt med ett tag, men mest läst inlägg och försökt lära mig av er andra, som kommit lite längre. :)
    Ja, det är mitt första barn. Mycket spännande!!! :)
    Jag skulle kunna hänga på imorgon. Var det 10.30, hemma hos någon i Mölndal? Kan någon isf skicka adressen? Hur brukar ni göra? Tar ni med eget fika/mat?
    jag inboxar dig.... 
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • September2009

FridaE jag har också skickat dig ett meddelande med vägbeskrivning om du kommer med buss.

҉ ♥♥♥♥ Mamma till Joel 17/9-09 ♥♥♥♥ ҉
  • Dannii B

Med risk för att verka desperat men blir det ngn träff nu under veckan?? Isåfall är jag fit for fight tror jag

• MissKaos

Gisses Teddy! Hyr in dig när det är kalasdax

Själv försöker jag packa BB västa. Fem v till BF idag. Slutade med en massa saker hävda över sängen. Nåväl, necessären är klar och mina gammla innetofflor är i väskan. Lagt ner Amningsbh 2 st amningstopp nattlinne strumpor trosor. Och babykläder i strl 50+56 samt overall, mössa, hjälm filtar och en nalle. Tom sportflaska. Några energibarer tille fteråt. Måste köpa energidryck med att stoppa i det hinkade jag i mig en liter sist.. Blev en massa prylar allt får inte plats i en väska som jag hade tänkt, dvs en liten resväska man kan dra efter sig. Den har kabinsize. Ni vet man får ha den som handbagage på flyget. Får bli en egen kasse till bebis att ställa på tror jag och i en påse som mannen bara kan fiska upp under fl med det jag vill ha då.
    Måste bara vänta på att bebispåsen slka torka.
    Måste nog stoppa i bärsjalen med. Och tvätta den.
    Hmm.. Fler bindor ska i med.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-10-26 17:04:41 följande:
    Gisses Teddy! Hyr in dig när det är kalasdax

Själv försöker jag packa BB västa. Fem v till BF idag. Slutade med en massa saker hävda över sängen. Nåväl, necessären är klar och mina gammla innetofflor är i väskan. Lagt ner Amningsbh 2 st amningstopp nattlinne strumpor trosor. Och babykläder i strl 50+56 samt overall, mössa, hjälm filtar och en nalle. Tom sportflaska. Några energibarer tille fteråt. Måste köpa energidryck med att stoppa i det hinkade jag i mig en liter sist.. Blev en massa prylar allt får inte plats i en väska som jag hade tänkt, dvs en liten resväska man kan dra efter sig. Den har kabinsize. Ni vet man får ha den som handbagage på flyget. Får bli en egen kasse till bebis att ställa på tror jag och i en påse som mannen bara kan fiska upp under fl med det jag vill ha då.

Måste bara vänta på att bebispåsen slka torka.

Måste nog stoppa i bärsjalen med. Och tvätta den.

Hmm.. Fler bindor ska i med.

Hehe gör d.

Ja jag hade med sån kabinväska. Den var proppfull.
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013