• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-11-05 11:44:02 följande:
    Vid 10?
    Kontaktuppg kommer!
    Om ngn mer vill komma är ni välkomna.

Blixten slog nog ner i vårt hus inatt. Helt hemskt. Allt verkar ha klarat sig men är skakad

Usch vad läskigt. Här hagla d bara

imorrn går inte..promenad med mammorna från föräldragruppen 
  • TeddyGirl82

Funderar på att prova sittdelen på Tilde med vagnen. Hon är mer och mer intresserad av att sitta och huvudet håller hon stadigare och stadigare. Fast kanske är bättre och bulla upp lite mer under huvudet och axlarna i liggdelen först. För hon är mer och mer intresserad av att sitta upp.  När började ni som har barn sen innan?

• MissKaos

Ksn du inte läggaxen stor kudde under madrassen i liggdelen så ser hon lite? Fick tipset av bvc när Isak onte ville ligga i liggdelen mrn var lite liten att siyta. Tesrade aldrig bar på honom istället.

TeddyGirl82 skrev 2013-11-06 09:12:25 följande:
    Funderar på att prova sittdelen på Tilde med vagnen. Hon är mer och mer intresserad av att sitta och huvudet håller hon stadigare och stadigare. Fast kanske är bättre och bulla upp lite mer under huvudet och axlarna i liggdelen först. För hon är mer och mer intresserad av att sitta upp.  När började ni som har barn sen innan?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Otroligt söt bebis.. nu vill ju jag ha ut min nästa vecka

Tack för igår. Kul att träffas

Snultan skrev 2013-11-05 13:06:43 följande:
    Men fyyyy. Förstår det

Men då kanske jag inte drömde att det smällde som fan inatt? Sov så jäkla hårt men när jag vaknade så hade jag ett vagt minne av det

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Snultan
    MissKaos skrev 2013-11-07 08:34:00 följande:
    Otroligt söt bebis.. nu vill ju jag ha ut min nästa vecka

Tack för igår. Kul att träffas

Tack

Ja jag förstår det. Ska bli skoj att se vad de är för en liten filur där inne

Tack själv! De va super trevligt! Hittade en Trikåsjal så skall köpa den på lördag
    Matheus 131002!
  • MissKaos

Spännande. M kommer bli glad! Han såg ut som en riktig liten sjalbebis.

Mannen tyckte med att M var väldans söt och lugn!

Hur har ni andra det?

Trött idag. Lämnade på fsk och sov sen till nu. Imponerande va?

• TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-11-07 11:39:54 följande:
    Spännande. M kommer bli glad! Han såg ut som en riktig liten sjalbebis.
    Mannen tyckte med att M var väldans söt och lugn!
    Hur har ni andra det?
    Trött idag. Lämnade på fsk och sov sen till nu. Imponerande va?

Här rullar d bara på. Hon blir mer och mer social och gillar mer och mer och sitta. Börjat lite smått med smakportionerna.

Igår var det mammatid i form av Zumba. Har härlig träningsvärk nu. På det på lördag igen. Skönt att man börjar må riktigt bra nu. Och njuter av mitt lilla sällskap på dagarna :P 
  • TeddyGirl82

har även hunnit fota henne för julkort och förstoringar. försöker få in bilden här men d går inte

• MissKaos
    TeddyGirl82 skrev 2013-11-07 11:45:53 följande:
    Här rullar d bara på. Hon blir mer och mer social och gillar mer och mer och sitta. Börjat lite smått med smakportionerna.

Igår var det mammatid i form av Zumba. Har härlig träningsvärk nu. På det på lördag igen. Skönt att man börjar må riktigt bra nu. Och njuter av mitt lilla sällskap på dagarna :P 

• Dannii B
    TeddyGirl82 skrev 2013-11-07 11:45:53 följande:
    Här rullar d bara på. Hon blir mer och mer social och gillar mer och mer och sitta. Börjat lite smått med smakportionerna. Igår var det mammatid i form av Zumba. Har härlig träningsvärk nu. På det på lördag igen. Skönt att man börjar må riktigt bra nu. Och njuter av mitt lilla sällskap på dagarna :P 

Vad skönt...vill oxå gymma..får vänta tills årsskiftet. .då ska det bli gymkort och seriös träning
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013