• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • MissKaos

Gör en egen vädka till bebisen. Blir kaos av prylarna annars.

Ska i med tandborste och mjukisbyxor med.

Ngt mer jag har glömt?

TeddyGirl82 skrev 2013-10-26 20:04:37 följande:
    Hehe gör d.

Ja jag hade med sån kabinväska. Den var proppfull.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Snultan

M har verkligen sin prime time nu på kvällarna.. typ mellan 21-00 ibland kortare ibland längre håller han på. Ena stunden vaken o pigg, nästa på vippen till att somna... ena stunden tyst o lugn, andra stunden som att hela världen är emot honom :-P lille plutt. Inte lätt å va liten alltså!

Matheus 131002!
  • MissKaos

Skulle inte ha een ledsen symbol igår. Mobilappen..

Igår såc jsg lite slempropp. Väldigt litemen blä!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • LillaLoppanT

Om nån är sugen på träff denna veckan, så är jag ledig varje dag :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • MissKaos
    Snultan skrev 2013-10-28 22:24:56 följande:
    Nån som använder ringsjal?
    Nej men har använt kortsjal (vanlig utan ring) är ju typ samma funktion fast utan ring
  • Snultan

Okej.. tycker du det har funkat bra?

Köpte en ringsjal igår nämligen och vi har såna problem att få lillen att sitta rätt.. fattar inte! då var vi ändå tre personer som försökte få till det, haha :P För den borde ju funka bättre för riktigt små barn än vad en sele gör? Får stokke my carrier så sitter inte lillen riktigt bra så antar han är för liten för den.. men ja, svårt att veta i överhuvudtaget om de sitter RÄTT liksom.. man borde kunna gå till en barnbutik och be dom visa hur man ska sätta barnet?  

Matheus 131002!
  • Snultan

Och vi har googlat o kollat på bilder o videos och det ser ju jätte lätt ut men vi får fan inte till det ändå tycker vi :S

Matheus 131002!
  • MissKaos

Kom förbi med barn och sjal imorgon?

Snultan skrev 2013-10-29 13:17:49 följande:
    Okej.. tycker du det har funkat bra?

Köpte en ringsjal igår nämligen och vi har såna problem att få lillen att sitta rätt.. fattar inte! då var vi ändå tre personer som försökte få till det, haha :P För den borde ju funka bättre för riktigt små barn än vad en sele gör? Får stokke my carrier så sitter inte lillen riktigt bra så antar han är för liten för den.. men ja, svårt att veta i överhuvudtaget om de sitter RÄTT liksom.. man borde kunna gå till en barnbutik och be dom visa hur man ska sätta barnet?  

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013