• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • Chickie
    MissKaos skrev 2013-07-02 16:26:23 följande:
    Substitutionsverksamheten öppenvård. Vi tsr hand om fd heroinmissbrukare. Beroendet blir så fysiskt att man måste ge medicin för att klara ett normalt liv. Andrs beroenden ser inte ut på det viset. Det är en kick att se dom det går bra för!

Oj låter tungt men givande :) Så missbrukarna får alltså förstoppning av opiaterna? Jag tänkte att det var något ämne du jobbade med som du andades in som gav dig förstoppning Drömmer
  • MissKaos

Ja det är nog den tyngsta patient gruppen man kan hitta.

Opiater är en läkemedelsgrupp och däri finns även droger. Tex opium heroin morfin.

Chickie skrev 2013-07-02 16:30:14 följande:
    Oj låter tungt men givande :) Så missbrukarna får alltså förstoppning av opiaterna? Jag tänkte att det var något ämne du jobbade med som du andades in som gav dig förstoppning

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • LillaLoppanT

Hejhej.. Idag har jag rört på mig på tok för mycket, är helt slut :)

Nu får bebisen sluta röra så förbannat på sig :) Det ilar och gör ont!!!! Den kommer åt nån jäkla nerv.. inte kul längre :( 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • SusannneL

Vi flyttar till kviberg till våren! :D

Chickie skrev 2013-07-02 13:13:52 följande:
    Tack för välkomnandet, härligt :)

Jag bor i östra Göteborg, nära Kviberg. Någon i närheten? 

Apropå städnoja så minns jag att jag dammsög hela huset dagen före jag födde första dottern, så typiskt som man läser om överallt :D Ingen städnoja finnes ännu dock hehe....  

• SusannneL

Nu är det nära! :D

TeddyGirl82 skrev 2013-07-03 06:11:27 följande:
    Inget på G ännu i alla fall...tippar på helgen  

• TeddyGirl82
    SusannneL skrev 2013-07-03 07:20:28 följande:
    Nu är det nära! :D

Jo men känns jätte avlägset...jag känner ju ingenting alls...bara lite lätt molande men inte mer. d gör mig frustrerad. känns redan som man kommer vara gravid i evigheter...fast max 2 veckor till sen har vi våran bebis hos oss
  • MissKaos
    SusannneL skrev 2013-07-03 07:19:58 följande:

Välkommna!
    Var?
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Chickie
    SusannneL skrev 2013-07-03 07:19:58 följande:

Kul! Varifrån flyttar ni?
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013