• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • MissKaos

Bilen. .

TeddyGirl82 skrev 2013-07-01 05:42:47 följande:
    Ok får ge mig ut och kolla idag, känns lite onödigt att förstöra madrassen i sängen, samma med soffan egentligen men kan ju inte plasta in allt..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-01 06:25:59 följande:
    Bilen. .

Bilen blir d och sitta på handdukar som redan ligger framme
  • Dannii B

Har inte haft en tanke på att vattnet faktiskt kan gå när man sover. Med sonen blev jag väckt av ett "kluckande" ljud från underlivet. Hoppade upp ur sängen som en gasell och då var det fritt fall som gällde. Min mans reaktion var ändå den bästa. Man ville ju inte chockväcka stackarn så jag väste lite lätt fram att vattnet gått. Ca 3 ggr.. varpå han tillsist vaknar till och säger: spillde du mkt vatten? ? Hahh...MITT VATTEN HAR GÅTT.. - Vad ska jag göra???? - Vet inte.. kom hit och försök fånga upp det vettja.. - Döööhhh HÄMTA HANDDUK... Han trodde jag hade spillt dricksvatten och fattade inte riktigt varför han blev väckt. Får väl börja bädda med plastfrotte.. Hahaha..sicken grej

• TeddyGirl82
    Dannii B skrev 2013-07-01 12:46:46 följande:
    Har inte haft en tanke på att vattnet faktiskt kan gå när man sover. Med sonen blev jag väckt av ett "kluckande" ljud från underlivet. Hoppade upp ur sängen som en gasell och då var det fritt fall som gällde. Min mans reaktion var ändå den bästa. Man ville ju inte chockväcka stackarn så jag väste lite lätt fram att vattnet gått. Ca 3 ggr.. varpå han tillsist vaknar till och säger: spillde du mkt vatten? ? Hahh...MITT VATTEN HAR GÅTT.. - Vad ska jag göra???? - Vet inte.. kom hit och försök fånga upp det vettja.. - Döööhhh HÄMTA HANDDUK... Han trodde jag hade spillt dricksvatten och fattade inte riktigt varför han blev väckt. Får väl börja bädda med plastfrotte.. Hahaha..sicken grej

Haha sicken grej. Man kommer väl själv inte fatta vad som händer och då.ka man tänka sig hur mannen känner. Idag e d bäddat med plasten. Hör knakande från magen. Så som d kan bli äve för oss vuxna när leder e lite stela. Det är lite läskigt. Passar min brorsdotter.lite.så man inte tänker för mycket. Men vill inte lämna den trygga vrån hemma för länge. Shopping på ikea blev d med.
  • MoonFlight

Solsken: jo det är en bra bit att åka men oftast släpper D av dom på väg in till jobbet. Och med tanke på att skolorna hemma har typ sämst rykte/betyg i hela Sverige så vill vi inte ha dom där, då kör vi hellre.

• LillaLoppanT
    MoonFlight skrev 2013-07-01 14:34:36 följande:
    Solsken: jo det är en bra bit att åka men oftast släpper D av dom på väg in till jobbet. Och med tanke på att skolorna hemma har typ sämst rykte/betyg i hela Sverige så vill vi inte ha dom där, då kör vi hellre.

Vart bor du? Dör skolorna har sämst rykte i hela Sverige?
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • SusannneL
    Dannii B skrev 2013-07-01 12:46:46 följande:

Vilken rolig historia ;D
  • MoonFlight

Skepplanda heter hålan vi bor i.
    Hade dåligt rykte för något/några år sedan i alla fall. Kan ju ha ändrats men vet inte riktigt eftersom vi inte är intresserade av att sätta dom här.

• LillaLoppanT

Ojoj. Det var en jäkla bit att åka till dagis varje dag! Vart jobbar sambon/maken? Det är ju inte direkt som om ranebergen ligger på vägen till något :)
    Jag har bott i skepplanda... :) Fast jag bodde på landet, utanför. Visste inte att det hade så himla dåligt rykte. Men ni planerar inte att bo kvar där då eller?

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • MoonFlight

Vi har bott här i 4 år nu, hade hoppats på en gård utanför Vara men tyvärr ville det sig inte så vi blir kvar tills vidare.
    Maken jobbat vid Lilla Bommen så skolan ligger typ på väg till jobbet... Eller något sådant.

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013