Dannii B skrev 2013-07-01 12:46:46 följande:
Har inte haft en tanke på att vattnet faktiskt kan gå när man sover. Med sonen blev jag väckt av ett "kluckande" ljud från underlivet. Hoppade upp ur sängen som en gasell och då var det fritt fall som gällde. Min mans reaktion var ändå den bästa. Man ville ju inte chockväcka stackarn så jag väste lite lätt fram att vattnet gått. Ca 3 ggr.. varpå han tillsist vaknar till och säger: spillde du mkt vatten? ? Hahh...MITT VATTEN HAR GÅTT.. - Vad ska jag göra???? - Vet inte.. kom hit och försök fånga upp det vettja.. - Döööhhh HÄMTA HANDDUK... Han trodde jag hade spillt dricksvatten och fattade inte riktigt varför han blev väckt. Får väl börja bädda med plastfrotte.. Hahaha..sicken grej
Haha sicken grej. Man kommer väl själv inte fatta vad som händer och då.ka man tänka sig hur mannen känner. Idag e d bäddat med plasten. Hör knakande från magen. Så som d kan bli äve för oss vuxna när leder e lite stela. Det är lite läskigt. Passar min brorsdotter.lite.så man inte tänker för mycket. Men vill inte lämna den trygga vrån hemma för länge. Shopping på ikea blev d med.