TeddyGirl82 skrev 2013-07-02 07:44:37 följande:
Nä, ingen aning om när d kan bli. kan ju hoppas att det inte är för länge då vi vet exakt när jag blev med barn då våran bebis är "tillverkad" genom IVF. Men d e ju ingen garanti för det. Vill inte gå för länge, för jag kommer ge upp då plus man hört att igångsättning kan ta längre tid..hoppas mest på helgen men även i veckan...
Jag blev inte igångsatt. Och de flesta KOMMER igång spontant. Det spelar eg inte så stor roll när bebis blev till, naturen har ingen almenacka.. Så bf +/- 14 dgr är ju gentligen bf. Jag hoppas det sätter igång strax! Minns hur mkt sd jag fick av vissa saker, röra mig tex.. Så gå i affärer är bra! (alla ursäkter..) sen fick jag massa massa sd av att lukta på andras bebisar. Konstigt egentligen.
Börjar nu längta att få föda ut min knodd. Och den ska komma i december.. Jösses amalia! Ni får väl ställ aupp med doftprover på bebisar from nov eller ngt
Jag vet nog ganksa precis när vår blev till med. Fick ett Mf 10 dgr före att jag blev gravid igen. Har ätit hormoner och när cykeln blir styrd då så känner jag Äl. Och sen fick jag p9os gravtest tidigt på BIM-7 tror jag första svag antydan kom. Mao finns det inte mkt utrymme för fantasin där! Vår BF har endast flyttats +/1 eller 2 dgr från det ursprungliga av de tre UL som är gjorda. På beräkning utifrån ÄL blev det 6 dec, samma om jag räknar från mf som mens. På tidiga Ul fick jag 5dec. På KUB 6 dec och på R-Ul 7! Så det är verkligen samstämmigt. Med sonen tror jag dom flyttade runt mig en vecka eller så.