Måste vara lite osocial med mobilen ett tag.. klarar inte allt blod :( tittar alltså på Evil dead och det är lagom lebbigt.. Ert snack om maskar smakar hallon i jämförelse ;)
Vilken härlig dag annars, varit en sväng på ikea jag och sonen. Brukar vara ganska mycket spring i hans ben när vi är där och jag får ropa på honom hela tiden. Först åt vi lunch som han glatt slänger i sig för att få sin glass sen när vi tagit hissen ner så ville han gå in till barnpassningen, puh vilken lättnad, han brukar annars vilja springa runt i varuhuset men för första gången fick jag alltså strosa runt själv i lugn och ro i säkert 30 minuter och hann göra det jag skulle, ett par grejer hanns inte med innan de ringde men nu har jag en anledning att åka tillbaks nån dag i veckan och han kan återigen springa av sig på barnpassningen. Perfekt sätt att fördriva lite tid på i dessa väntans tider, avskyr att bara sitta hemma, när man har barn måste man se till att fylla dagarna med innehåll om det så bara är en tur till ikea..
MissKaos och Lilla loppan vad är det för siffror, nåt man borde fatta kanske men just nu begrep jag faktiskt ingenting..
Jag har tack och lov sluppit förkylningar, var väl i julas sist tror jag. Hade lite halsont i en månad i våras men inte så ja hostade eller nös och det är jag väldigt glad för, har varit så himla jobbigt att inte kunna nysa utan att vara rädd för att man skulle pinka på sig :/ En uppmaning till alla efter ni fött: KNIP
Ha en bra kväll!