äralltupptaget skrev 2014-02-09 18:02:29 följande:
Petto83 - oj 160 säng och 4 pers, ja då förstår jag dig! Vi har också en 160 och jag tycker det är nog trångt när man ligger 2 *HAHA*
hoppas allt går bra med sövningen av lilleman, skönt för er att få svar ändå! Vi håller alla tummar!
Här går det mycket bättre med lilla Wilma, något hände på lördag, hon blev som ett lamm! Hon har varit så go och inte skrikit alls, hur skönt som helst! Både för oss men framför allt för henne, hon verkar inte ha ont i magen !
Hon får 30 droppar till varje måltid, ifrågasatte det på bvc då det står 10-15 ( eller vad det nu var ) som maxdos, men hon sa att man kan ta 30 för att snabbt få igång magen ,och se resultat typ.. och det verkar ha gjort bra i lillmagen.
Dock är hon svår att få att somna efter 22-23 matningen. inatt fick jag bära runt henne till kl 1,30 , och då la jag henne i vaggan och vaggade henne till kl 2 , då somnade hon.. så idag är jag som ett l i k .
Någon som vet hur man vänder dygnet på ett litet barn ? 
Haha jo, lite trångt blir det :) Men finns det hjärterum så...
Skönt att ni fått resultat med Minifom, det kan ju som sagt ta någon dag innan det verkar. Det där med vakentid på natten har blivit än vana här nu. Har dock lyckats flytta det till typ 23-2 i stället för 2-6 i värsta fall. Det är inte så lätt att ändra sömnen med dom. Det man kan göra är ju att hålla dom vaken så länge det går och sen väcka dom om man kan efter en stund men det är inte lätt och gör lite ont i hjärtat tycker jag.
Har glömt och tacka alla för eran omtanke. Det värmer verkligen. Man tänker ju alltid att saker och ting drabbar andra men inte oss... Jag har det nog jobbigare än min man då jag tänker och grubblar så mycket hela tiden. Han är lite mer här och nu, och det är ju bra. För hur hade det sätt ut här hemma om båda två sprang runt och grina om vart annat. Tack igen alla, är bra att detta forum finns så man kan skriva av sig lite :)