Petto: stackars pyre!! Fanny har haft lite slem i halsen sedan hon hade vattkoppor, mars tror jag, jag är tacksam över att det inte är mer i alla fall, hon verkar inte störas så mycket, förstår att det är riktigt jobbigt för er! Tur att han nu får extra näring i alla fall så han orkar leva livet också!!
Jag har tyvärr inget tips ang flaska, våra tjejer har alltid tagit flaska...
Hoppas det vänder för er snart, och att du också går upp lite i vikt, tänk om jag kunde ge dig några av mina kilon...
Mina handleder är ibland riktigt jobbiga, igår var jag alldeles öm uppåt ena armen också, jag tror att jag burit henne för mycket med ena armen...jag har testat och har inga anlag för reumatism så det kändes bra i alla fall, jag ska uthärda ett tag till, kommer snart att sluta amma helt, så om det har med det att göra borde det gå över...
Har lite ångest över att sluta amma, men har bokat en resa till Stockholm i slutet av juli, men min mamma och Felicia, så sambon får vara hemma med Fanny, tre nätter, så nu ska jag börja trappa ner mer... Hon kommer trots allt vara ganska precis ett år då, och äter vanlig mat, så för henne funkar det säkert hur bra som helst, det är jag som tycker att det är smidigt och mysigt, och sista chansen...
Ett år!!! Tänk vad tiden går fort!!! En kompis till mig ska ha barn i november, fick se en bild från deras RUL igår, blev alldeles tårögd, minns känslan man hade efter man sett sin bebis kämpa på därinne!!!