Petto: hur har det gått för er?? Hoppas att det vänt och att lillkillen mår bättre!!! Har du ansökt hos fk, hoppas verkligen att det räknas som vab istället!!!
Här rullar tiden bara på, hon kryper för fullt, har nu kommit på hur kul det är att stå och gå också så vill gärna att vi ska gå med henne...
hon ska kanske få en kusin i höst, de har gjort hormonbehandlingar då hon har endo, de har inte berättat detta förrän nu då hon är gravid, är så glad för deras skull, hon är nu i V8, och jag minns så väl hur rädd man var för MF, alltför väl!! De har fått se hjärta slå i alla fall, känns som en evighet sedan man var i den situationen, men minns det som igår!!! Min bror och hans fru fick nyss MF i v 20 ungefär, så hemskt!! De har också haft svårt att få barn, (han har barn sedan tidigare men inte hon), man visste ju att detta var vanligt IOM FL, här har man ju läst mycket, helt plötsligt är det vanligt i vår närhet också...
Tänker ofta på hur lyckligt lottade vi är som har två underbara barn!!!
trots sömnbrist, Fanny vaknar ofta på natten och vill snutta/nattamma, så min sömn är minst sagt dålig...