Ja visst går tiden fort! Nu kan jag ha stunder då jag blir väldigt ledsen att jag inte kan få fler barn...men två är lagom det vet jag, men just tanken att det är helt omöjligt gör mig ledsen... Fanny älskar det mesta i matväg, så nu ökar hon i vikt, inte extremt mycket men tror att hon svängt upp i kurvan i alla fall, ska snart på 7,5 mån koll får se då, idag blev hon sju månader!!!!
Hon älskar babysång, går en gång i veckan, hoppas att de får fortsätta med sådant, det ska ju tyvärr dras ner på personal... :(
Petto: hoppas medicinerna hjälper, vad sa läkarna?
Jag har inte använt preventivmedel alls sedan vi började babyverkstaden...utredningen visade manlig faktor som gör att det inte kan bli barn naturliga vägen så jag behövde inte fundera på det efter första barnet heller, BM tyckte att jag skulle börja med p-piller igen men det kändes så onödigt att få min kropp i obalans när det trots allt inte kunde bli barn, samtidigt som jag bara skulle varit överlycklig om mirakel hade skett... Nu behöver jag ju inte heller tänka på skydd mer...
Var sover era sötnosar? Jag köpte en bedside crib och är supernöjd!! Hon ligger nära mig och behöver inte oroa mig för att jag eller storasyster ska rulla på henne, på morgonkvisten rullar hon nära mig och ammar lite och somnar om, så mysigt!!! Men snart är hon för stor för den, när hon börjar sätta sig upp kan jag inte ha den kvar, och då får det bli spjälsängen...gruvar för detta, hoppas vi kan få henne att sova i den!!