greeneyes skrev 2013-09-29 16:44:46 följande:
Har du tagit det något lugnare? För mig gör det stor skillnad om jag vilat lite extra och undvikit jobbiga saker.
Det kan ju tyvärr svänga om lika snabbt igen, så jag tycker ändå att du ska bli deltidssjukskriven. Du måste ju ha ork kvar att ta hand om övrig familj också!
Njae... jobbade mer än heltid förra veckan, men har inte längre hämtningarna från förskolan eller eftermiddagen med min son då jag gått upp på heltid. Nu är det min man som är hemma deltid istället då jag inte fixade det med fogarna. Så det är ju en skillnad. Sen har mina föräldrar varit på besök i helgen så har inte burit på Ville alls... Så visst har jag fysiskt sett tagit det lugnare på så vis. Har ju även känt av att det blir bättre och bättre under helgerna de två senaste veckorna, för att sedan bli jobbigare och jobbigare under veckorna.. så fortsätter den trenden så talar ju det sitt tydliga språk. Det inser ju till och med jag

Och oavsett om fogarna blir bättre igen, så är det min man som kommer va deltid föräldraledig resten av tiden, så det är bra! Både för fogarna och för far och son...
Idag var jag med Ville vid lekplatsen här vid oss. Satt mig på huk vid ett tillfälle och hujeda mig så kändes det typ som att jag helt plötsligt hade bebisens huvud mellan benen! Så funderar ändå på om den lilla kanske också har dragit sig en bit nedåt och stabiliserar upp lite också.
Har börjat tvätta alla bebiskläder här hemma

Har ju en hel del kvar från vår son och han föddes ju i december, så det är ju rätt kläder utifrån årstid också. Har även köpt första plagget till den lille. Blev en sparkdräkt från PoP som var på rea

Min mamma köpte en vindfleece i stlk 62 som också var på rea och så blev det ytterligare en sparkdräkt från min mormor i stlk 50 också

Känns kul!