Nån mer än jag som gått tillbaka till att vara galet trött? Börjar kännas som i början av graviditeten.
Åh så jag längtar efter november. Den här sista delen av graviditeten är inte riktigt min grej. Känner mig bara stor, otymplig, tycker i o f sig att det är mysigt att känna bebisen men samtidigt så längtar jag verkligen till att kunna röra mig som jag vill, inte vakna varje gång jag ska röra mig när jag sover, inte va ständigt kissnödig etc.
Ändå så är jag väldigt tacksam för att jag hittills kan gå nästan som normalt, vilket känns som en lyx... Ska till barnmorskan nästa vecka och bävar inför det då vågen har börjat sticka iväg. Vet dock inte riktigt vad jag ska göra åt det hela. Äter som vanligt, rör på mig så mycket det går och jag hinner (vilket inte är så mycket egentligen) men håller mig till sötsaker enbart till helgerna. Har inte ökat på matportionerna men äter mer frukt. Så farligt kan de tju inte va med ca 2 extra frukter per dag? Vågen verkar dock lägga på ca 3-4 kg/månad just nu.. suck.. Men men, vad ska man göra? Bara att acceptera, antar jag. Är på G att köpa en crossstrainer som jag kanske kan använda lite försiktigt redan innan november, men som jag sen tänkte försöka använda en del för att komma i form igen. Antar att det inte blir så många promenader med två små knoddar hemma, så lika bra att ha möjligheter att röra på mig när de små sover istället! Har funderat på att köpa en sådan i flera år nu och känner att det är dags att göra slag i saken nu...