• StrongWom3n

Novemberbebisar 2013

Hittar ingen tråd för oss som väntar smått i november 2013 så därför skapar ja en ny.

Plussade svagt på sticka igår på BIM-2.
    Kände mej ändå osäker så jag gjorde ett digitalt test idag som visade 'Gravid'

Är i vecka 3+6 idag.
    BF 14 november.

Har en 6 månaders pojk hemma som jag fortfarande helammar, så lite tankar finns hur amningen ska påverkas av en graviditet.
    Vi bestämde att vi ville ha syskon tätt.
    Förra gången var jag gravid redan när vi skulle börja verkstaden.
    Denna gång tog det sej på första försöket.

Hoppas nu att "syskonet" vill stanna i magen tills november, man blir lite nojig att "de ska inte gå såhär lätt"..

Fler som vill dela sina berättelser, bilder mm...?

• Svar på tråden Novemberbebisar 2013
  • BirkaB

Cake: det är såna som du som är toppen att ha här Då ska jag ringa meddetsamma imorrn och hoppas på ett vul. Tänk att det går att se så tidigt! Det vore skönt att få veta istället för att gå och vänta och vara orolig.

• ceke
    BirkaB skrev 2013-04-01 21:54:32 följande:
    Cake: det är såna som du som är toppen att ha här Då ska jag ringa meddetsamma imorrn och hoppas på ett vul. Tänk att det går att se så tidigt! Det vore skönt att få veta istället för att gå och vänta och vara orolig.
    Hur har det gått för dig? Tänker på dig
  • nyochforvirrad

Jag har också varit orolig och jag var på tidigt ultraljud idag. Bekräftades att bebisen mår bra och hjärtat slår fort och hårt i v.8+6 :) Hoppas att det går bra för er också!

• ceke
    nyochforvirrad skrev 2013-04-03 15:06:33 följande:
    Jag har också varit orolig och jag var på tidigt ultraljud idag. Bekräftades att bebisen mår bra och hjärtat slår fort och hårt i v.8+6 :) Hoppas att det går bra för er också!
    Härligt
  • Sunshine811
    BirkaB skrev 2013-04-01 21:54:32 följande:

Håller tummar och tår för dig :)
  • BirkaB

Idag har jag äntligen gjort vul, inte alltid så lätt att få tid dit men det visade sig att allt var bra trots tre blödningar och ont i magen. Så himla glad jag blev var nästan helt övertygad om att det var ett missfall. Nu kan jag äntligen slappna av dessutom fick jag reda på att jag har bf den 6 nov istället för i slutet av nov som jag trodde.

• ceke
    BirkaB skrev 2013-04-04 17:43:40 följande:
    Idag har jag äntligen gjort vul, inte alltid så lätt att få tid dit men det visade sig att allt var bra trots tre blödningar och ont i magen. Så himla glad jag blev var nästan helt övertygad om att det var ett missfall. Nu kan jag äntligen slappna av dessutom fick jag reda på att jag har bf den 6 nov istället för i slutet av nov som jag trodde.
    Vilka fantastiska nyheter!!! Grattis!!!
  • Mindful
    BirkaB skrev 2013-04-04 17:43:40 följande:

Underbart!! Vad skönt :)
Svar på tråden Novemberbebisar 2013