• StrongWom3n

Novemberbebisar 2013

Hittar ingen tråd för oss som väntar smått i november 2013 så därför skapar ja en ny.

Plussade svagt på sticka igår på BIM-2.
    Kände mej ändå osäker så jag gjorde ett digitalt test idag som visade 'Gravid'

Är i vecka 3+6 idag.
    BF 14 november.

Har en 6 månaders pojk hemma som jag fortfarande helammar, så lite tankar finns hur amningen ska påverkas av en graviditet.
    Vi bestämde att vi ville ha syskon tätt.
    Förra gången var jag gravid redan när vi skulle börja verkstaden.
    Denna gång tog det sej på första försöket.

Hoppas nu att "syskonet" vill stanna i magen tills november, man blir lite nojig att "de ska inte gå såhär lätt"..

Fler som vill dela sina berättelser, bilder mm...?

• Svar på tråden Novemberbebisar 2013
  • greeneyes

Ceke: åh vad härligt! Jag har också haft likadant; trott att jag känt nåt nu i flera veckor men varit osäker. Men sedan några dar är jag ganska säker på att det är bebben jag känner, även om jag kände tydligare ännu tidigare m dottern. Är nu i v 15+5.

• ceke
    jag va i v 15+1 igår då jag kände! Känns tidigt, men kan inte ha fel, känns det som, då det va så tydligt. Har känt lite även idag
  • popsara

Jag väntar vad jag trodde var mitt andra barn i början av november, men det visade sig vid KUB-testet vara mitt andra och tredje barn samtidigt! Nu bloggar jag om min tvillinggraviditet på treblirfem.blogspot.com om någon vill läsa! :)

• anneleea

Hej har BF den 27 nov.. Är jag sist ut här då? Detta ät mitt sjunde barn, så peppra mig med frågor om vill.. Ska försöka svara på allt jag kan :) Kram på er

• camilla88

Hej de var ett tagsen jag skrev här nu :) nu har man kommit in till v17 16+1 idag :) och graviditet har varit himla underbar och börja känna bebisen lite grann men inte så mkt, ja har alltid känt mina barn sent omkring v24-28, men längtar 2 veckor kvar till Rul :)

• Mindful

Kul med nya som hittat hit! grattis och välkomna.

Jag mår fantastiskt nu, pigg och hög på glädje och livet men jag känner mig totalt ogravid. Jag längtar så tills jag börjar känna bebisen men antar att det dröjer när det är ens första barn?! Blir dock lite paranoid av att inte känns sig gravid, tycker magen växer långsamt också.

Innan helgen fick jag svar på itt cellprov och det visade tyvärr på cellförändringar :( Varför nu liksom?? Hade det för 5 år sedan men inte haft ngt sedan dess. Gynekologen skulle skicka remiss till sjukhuset för fortsatt omhändertagande pga att jag är gravid men han misstänkte att det var lätta cellföränfringar så troligtvis (förhoopningsvis) håller de dem bara under uppsikt tills efter födseln...    

• lillbumbin

Hade cellförändringar med mitt första barn å de trodde de berodde på att jag var gravid. Sen har jag konstigt nog inte haft det...idag gick man in i vecka 16 15+0.. Tiden går fort samtidigt väldigt långsamt.

Här har jag lite problem. Försöker hitta lite lätta lösningar med trillingvagn då vi kommer ha tre små under 2 år har ju en tvillingvagn och tänkte slippa köpa en ny vagn

• Mindful

lillbumbin: vad skönt att höra, nu blev jag lite luhnare. Gjorde de ngt åt det under graviditeten?

• Langtaefterdig

Skönt att flera börjar bli bättre. jag gick in i vecka 17 idag och mår fortfarande konstant illa... Knaprar Lergigan Comp för att klara av jobbet. Men kör nedräkning till semester. 16 dagar kvar!

• Västeråsare

Ni som redan gjort denna resa minst en gång, har någon av er använt andningslarm? Vilket märke isåfall? Vi kommer nog göra det då en närstående tyvärr förlorade sitt barn i  plötslig spädbarnsdöd. Det är ju som tur är inte vanligt och jag vill inte skrämma nån annan men det blir ju mer verkligt då man känner nån som drabbats av detta...

Svar på tråden Novemberbebisar 2013