• StrongWom3n

Novemberbebisar 2013

Hittar ingen tråd för oss som väntar smått i november 2013 så därför skapar ja en ny.

Plussade svagt på sticka igår på BIM-2.
    Kände mej ändå osäker så jag gjorde ett digitalt test idag som visade 'Gravid'

Är i vecka 3+6 idag.
    BF 14 november.

Har en 6 månaders pojk hemma som jag fortfarande helammar, så lite tankar finns hur amningen ska påverkas av en graviditet.
    Vi bestämde att vi ville ha syskon tätt.
    Förra gången var jag gravid redan när vi skulle börja verkstaden.
    Denna gång tog det sej på första försöket.

Hoppas nu att "syskonet" vill stanna i magen tills november, man blir lite nojig att "de ska inte gå såhär lätt"..

Fler som vill dela sina berättelser, bilder mm...?

• Svar på tråden Novemberbebisar 2013
  • Langtaefterdig

Vi blir många beräknade samma dag. Spännande sen i november och se när bebisarna beslutar sig att komma ut :D

• MrsEnglund

Om ni har en lista får ni ta bort mig ur den. Jag kommer inte få något barn i november =(

Fick på RUL veta att barnet inte var bra och tvingades föda ut fostret i vecka 20, i måndags.

Lycka till allihop, hoppas ni får friska och pigga barn!

• Ila
    Västeråsare skrev 2013-06-12 14:41:19 följande:
    Åh, jag vill också känna lill-fis. Har inte märkt nått ännu. 17+1 idag. Vi har vårt UL imorgon och jag är verkligen jättenervös för att nått ska vara fel eller att ännu värre, lill-fis inte lever. Drömt mardrömmar om detta. Hoppas verkligen allt är ok imorgon och att vi får reda på könet.
    Jag kände inte heller något i v 17, så jag tror inte att du behöver vara orolig!

Vi har varit på UL i morse och fick reda på att vi väntar en liten lillebror! Storasyskonen kommer att bli besvikna för de är båda sugna på en lillasyster... Men jag är bara så glad att allt såg bra ut! Sprang i väg och köpte första lilla bodyn direkt efteråt...  
  • Ila
    MrsEnglund skrev 2013-06-13 10:31:49 följande:
    Om ni har en lista får ni ta bort mig ur den. Jag kommer inte få något barn i november =(

Fick på RUL veta att barnet inte var bra och tvingades föda ut fostret i vecka 20, i måndags.

Så sorgligt! Hemskt att läsa. Alla tankar och värmande kramar till dig!
  • Västeråsare

Varit på ultraljudet idag <3. Allt såg jättebra ut med lillfis så nu kan jag slappna av! Blev bakåtflyttad 2 dagar så det är 17+0 idag. Hon kunde säga att till 90% väntar vi en kille vilket vi varit bombsäkra på sen vi plussa <3<3<3<3

• Västeråsare
    Langtaefterdig skrev 2013-06-13 16:50:24 följande:
    Västeråsare: Hur gick det på rul?

Allt såg jättebra ut med lillfis så nu kan jag slappna av! Blev bakåtflyttad 2 dagar så det är 17+0 idag. Hon kunde säga att till 90% väntar vi en kille vilket vi varit bombsäkra på sen vi plussa <3<3<3<3
  • Langtaefterdig

Västeråsare: åh! Grattis. Vad underbart att allt var bra. Längtar som en tok till på tisdag då vi gör vårt rul :)

• Tina02
    MrsEnglund skrev 2013-06-13 10:31:49 följande:

Men usch va hemskt! jag beklagar verkligen sorgen! Ta hand om varandra! Gråter

Kram!
Svar på tråden Novemberbebisar 2013