• tilj75

BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)

Nu är de här!
    Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.

♥ Jack 070423 ♥ Jonatan 080918 ♥ Tim 091208 ♥ Kevin 091208 ♥ Irja 130312 ♥
  • Svar på tråden BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)
  • JennySofiMari

Idag har vi haft kalas för Alexander som fyller 1år idag! Redan ett år helt sjuk, många paket och en tårtbit så det va en nöjd pojk som somnade gott för en timme sen :)

• saal

Grattis Alexander. Tiden går verkligen fort, förstår inte var tiden tagit vägen. Känns som nyss man var höggravid och tyckte det var hög tid att de skulle titta ut.  

• nozpa

Hej tjejer. Herregud... Vi är gravida igen. Ska opereras imorgon och kom på att min mens hade inte kommit. Insåg att jag var 3-4 dagar efter tiden och köpte ett test för att kolla. Japp. Gravid! Ojoj.
    Mycket välkommet men högst oväntat. :)
    Min operation blir förmodligen inställd. Ska ringa och prata med dom imorgon. Ska inte vara inne förens kl 10.

Håll tummarna för att det går vägen för mig. :)

• nozpa

Tack! Känns helt lustigt. Men väldigt välkommet. Hoppas att det går vägen nu bara. Blir i oktober i så fall.

Min operation blev inställd idag. Skulle få tid om ca 3 månader. Det var egentligen ingen fara under graviditeten, men antar att dom inte ville ha utfört den om det skulle bli ett tidigt missfall.

• moster helen

grattis nozpa!!!
    här går lillan för fullt nu, började ganska precis på 11månaders dagen;) liten blir stor!

• nozpa
    Lussekatten skrev 2014-02-18 09:09:53 följande:
    Grattis Nozpa! Blir det här nr 3 eller hur var det nu igen?
    Ja det blir nummer 3. :) 3:e och sista för oss.
Svar på tråden BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)