BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)
Nu är de här!
Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.
Nu är de här!
Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.
Heej. Tiden går snabbt, äntligen sol o varmt! Agnes har hunnit bli 14 mån. Men oj vilket humör hon har! Om hon inte får som hon vill eller minsta motgång så kastar hon sig på golvet o skriker o sprattlar o slår. Slår o nyper storasyster hela tiden. Försöker säga åt henne, då hånskrattar hon! Har inte för mig att stora tjejen hade sånt här humör så tidigt. Hur är era???
Viola är rätt lugn. Värre med 4 åringen och 9 åringen som dagligen är så arga att det ryker om dem.
Viola har precis börjat ställa sig några korta sekunder utan stöd men långt till att gå.
Nu gick det lite för fort....
Hur är det med era små. Går alla? 4-åringen började gå när hon var 17 månader så jag förväntar mig samma här. 9 och 10 åringen var iof 10 resp 11 månader men de har och har alltid haft lite mer spring i benen och mindre tålamod.
Hej, det var längesedan. :) Här är det fullt ös. Alltså ojoj. Hon går för fullt. Klättrar på allt och är väldigt pigg av sig. Mycket nöjd och glad tjej också.
Storasyster är inne i en fråga-om-allt-period. Tjatar sönder mina öron tror jag. :)
Och jag är i vecka 18 och börjar känna av lite i ryggen. Ojoj, hur ska detta gå? Vad har jag gett mig in på? :O
Hej! Vad roligt att höra av er igen! Det verkar ju vara olika med de små liven, så som det alltid är och ska vara :)
Lillkillen går sedan snart två månader tillbaka, ettårskalaset, och är överallt helt enkelt. Upp i soffan, på armstöden, stolar, sängar... Snart orkar jag inte oroa mig längre. Från att ha varit superlugn sitt första halvår är han en riktig buse med mycket fart o fläkt precis som sin storasyster. Dagarna går undan här minst sagt.
Han har två gaddar, är lång för sin ålder, har tagit premiärdoppet i havet, "pratar" i leksakstelefon och kommer börja fsk i september, kommer då vara 1,5.
Jobbar ni andra nu eller är ni hemma? Jag jobbar en dag i veckan än så länge
Vår lilla tjej är nu 14 månader, började gå på allvar på valborg men började klättra för längesen. Är för det mesta glad men kan ha ett fruktansvärt humör också. Har 12 tänder men tror ytterligare 4 är på gång. Är annars en liten tjej (8 kg och 72,5 cm vid 1-årskollen).
Börjar jobba i mitten av augusti och då tar min man över föräldraledigheten. Inskolning blir det först i januari!