• tilj75

BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)

Nu är de här!
    Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.

♥ Jack 070423 ♥ Jonatan 080918 ♥ Tim 091208 ♥ Kevin 091208 ♥ Irja 130312 ♥
  • Svar på tråden BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)
  • nozpa

Laddar upp en bild på min lilla plutta. Här är hon 12 timmar "gammal".

• hannis

Så fin liten tjej nozpa! Jag skall testa att ladda upp en bild i morgon.

• hannis

Så fin liten tjej nozpa! Jag skall testa att ladda upp en bild i morgon.

• Lussekatten

Vilken sötnos, Nozpa. Ska se om jag kan få upp nån bild också. :) Här sovs det mycket också och jag skulle gärna vilja åka till köpcentret men vågar inte pga rs mm.

Då ska jag testa att dricka mer vatten för att se om det blir bättre. :)

Idag ska jag på Me

• Ukj

Kan rekommendera FB gruppen "villervalla/novastar köp och sälj älskar oxå villervalla men skulle aldrig betala fullpris
    Köper min sons alla kläder på loppis, i Skåne är barnloppisar överallt och jag brukar kunna hitta klädesplagg med prislapp kvar för 10kr stð???

• Lussekatten

Ser att slutet på mitt senaste inlägg kom med. Det jag skulle säga var iaf att idag ska jag på Me

• Lussekatten
    tilj75 skrev 2013-03-17 08:42:47 följande:
    Lussekatten du kan inte skriva och-tecknet i telefon :)

Det verkar inte bättre än så. Åååh, vad dum familjelivs app är. Nåja, nu sover båda tjejerna så jag kan sitta vid datorn en kortis. Tredje gången gillt. Glad

Idag ska jag på Me&I-party och riskerar att komma hem med ett gäng kläder som vi kanske egentligen inte behöver. Men jag gillar deras tunikor och mysbyxor. Dessutom älskar storasyster pandor just nu och i vårens kollektion finns det just pandor. Jag brukar sätta en övre gräns för hur mycket jag får spendera men det kan bli svårt idag.

Villervalla-kläderna är också fina. Tack för tipset om deras facebook-sida. Glad

Här kommer en bild på våran lilla Erika, 1vecka gammal.

• KarinCE
    nozpa skrev 2013-03-16 21:37:20 följande:

Jag älskar villervalla. Har beställt en massa av nya kollektionen. Nu blir det dock dubbelt så dyrt ju. :P
    köpte den där klänningen igår på loppis 10 kr =)
  • KarinCE

oj vilken liten gnällig 3 åring vi fått =(. Vi skulle gå ut med ena hunden han och jag och det skulle bli så kul tyckte han. Men han gnällde hela vägen han skulle ha nappen och han skulle ha sin pappa. Skit trött var han men han skulle inte vila. Nu fick vi ryta i och lägga honom iaf. Men det är så tråkigt att han blivit så gnällig och allt är fel. Längtar till nästa vecka när det blir dagis igen, så vi får lite struktur. Typiskt att det är stängningsdag på onsdag bara.

Sen undrar jag om det är fler en jag som får ont i magen när dom ska bajsa speciellt om jag är hård i magen. Behöver ibland hålla en hand på magen och liksom trycka emot för det gör ont, typ som i slutet på grav när man hostade och så.

Svar på tråden BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)