• tilj75

BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)

Nu är de här!
    Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.

♥ Jack 070423 ♥ Jonatan 080918 ♥ Tim 091208 ♥ Kevin 091208 ♥ Irja 130312 ♥
  • Svar på tråden BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)
  • KarinCE
    KarinCE skrev 2013-03-17 11:06:47 följande:
    köpte den där klänningen igår på loppis 10 kr =)
    kom på att jag inte köpte något att ha nertill. Har din tjej leggings eller kalasbyxor kanske?
  • nozpa

Lussekatten: Vilken liten goding. :) Har aldrig varit på me & I party, blivit inbjuden INNAN jag fått barn. Men då har det inte känts så aktuellt. Dom har riktigt fina saker, har kollat på hemsidan några ggr. Får hoppas att någon i bekantskapskretsen orkar ta tag i det där och bjussa in till party någon gång innan sommaren.

Karin: Hon har kalasbrallor. På just denna bilden har hon likadana kalasbyxor som bodyn. Allt ifrån kappah, deras newbiekollektion som alltid funnits typ. :)

• TreFantastiskaBarn

Har köpt urgulliga klänningar på Zara, en blå med vita små prickar bl a :)

Meandi brukar jag köpa massor, men till mig själv :). Fast nu har det blivit mest amningskläder, gillar boobs b-warmer med fleece över brösten - gör ont i dem utan sjuttielva lager.

• KarinCE
    TreFantastiskaBarn skrev 2013-03-17 13:02:20 följande:
    Har köpt urgulliga klänningar på Zara, en blå med vita små prickar bl a :)

Meandi brukar jag köpa massor, men till mig själv :). Fast nu har det blivit mest amningskläder, gillar boobs b-warmer med fleece över brösten - gör ont i dem utan sjuttielva lager.
    just ja dom har ju börjat med postorder nu kom jag på =)
  • KarinCE

jaha imorgon är sambons 10 hemma dagar över och då är det slut på moffandet, kommer bli en riktigt socker avgiftning =/  endast godis på lördagar och inget fikabröd till att börja med sedan promenader och sjukgymnast övningar för fogarna.

• nozpa
    KarinCE skrev 2013-03-17 20:30:54 följande:
    jaha imorgon är sambons 10 hemma dagar över och då är det slut på moffandet, kommer bli en riktigt socker avgiftning =/  endast godis på lördagar och inget fikabröd till att börja med sedan promenader och sjukgymnast övningar för fogarna.

Min man är hemma ett bra tag till, men vi kör också på vardag från och med imorgon. Så inget gofika sådär när man känner för det längre. Och gotte på helgen endast.
    Promenader är jag igång med för fullt redan. Vill börja springa snart. Blir så enormt sugen när maken kommer hem efter en löprunda. Men ska väl hålla mig i 4 veckor till, iaf i 2 till..

Övrigt: Är fortfarande inte pigg efter mitt snitt. Sjukdomskänsla konstant, lever på ipren och alvedon. Så imorgon ska jag kontakta vc så dom kan kolla upp mig lite. Tröttheten har inte blivit direkt bättre heller. Så järn + sänka får dom väl kolla iaf.    
  • KarinCE

Idag blir det BVC och där finns även ÖF i samma lokaler så stora killen får leka lite. Imorgon börjar dagis =)

• hannis

Idag är storebror tillbaka på dagis igen. Han rusade in och var jätteglad att få se kompisarna igen. 

Lillebror har haft rena drömnatten. Somnade 22.00 efter blöjbyte och amning. Vaknade 03.00 och åt och somnade sedan om. Vaknade igen kl 06.00.  Jag känner mig otroligt utsövd. Solig Nu har vi varit ute på promenad i solskenet, jag dricker latte och lillebror sover igen. Kan det bli bättre? Flört

Svar på tråden BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)