BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)
Nu är de här!
Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.
Nu är de här!
Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.
Lussekatten: Vilken liten goding. :) Har aldrig varit på me & I party, blivit inbjuden INNAN jag fått barn. Men då har det inte känts så aktuellt. Dom har riktigt fina saker, har kollat på hemsidan några ggr. Får hoppas att någon i bekantskapskretsen orkar ta tag i det där och bjussa in till party någon gång innan sommaren.
Karin: Hon har kalasbrallor. På just denna bilden har hon likadana kalasbyxor som bodyn. Allt ifrån kappah, deras newbiekollektion som alltid funnits typ. :)
Har köpt urgulliga klänningar på Zara, en blå med vita små prickar bl a :)
Meandi brukar jag köpa massor, men till mig själv :). Fast nu har det blivit mest amningskläder, gillar boobs b-warmer med fleece över brösten - gör ont i dem utan sjuttielva lager.
jaha imorgon är sambons 10 hemma dagar över och då är det slut på moffandet, kommer bli en riktigt socker avgiftning =/ endast godis på lördagar och inget fikabröd till att börja med sedan promenader och sjukgymnast övningar för fogarna.
Bra nozpa att du kollar upp. Berätta vad dom sa sen!
Idag blir det BVC och där finns även ÖF i samma lokaler så stora killen får leka lite. Imorgon börjar dagis =)
Idag är storebror tillbaka på dagis igen. Han rusade in och var jätteglad att få se kompisarna igen.
Lillebror har haft rena drömnatten. Somnade 22.00 efter blöjbyte och amning. Vaknade 03.00 och åt och somnade sedan om. Vaknade igen kl 06.00. Jag känner mig otroligt utsövd.
Nu har vi varit ute på promenad i solskenet, jag dricker latte och lillebror sover igen. Kan det bli bättre? 
Åh vad härligt det låter hannis!!