BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)
Vad skönt att det ser bra ut. Själv är jag ju skitfjompig på sånt här. Jag har dock börjat fundera på om jag ska ta bort den översta tejpen men jag väntar nog några dagar. Sist lossnade den av sig själv när jag duschade. Åååh, vad jag känner mig löjlig men jag gillar verkligen inte sånt här.

Usch då. Hoppas det inte är något allvarligt utan att det läker som det ska.
Hur länge har ni ätit alvedon+ipren? Jag tog en dos igår men sen glömde jag bort resten av doserna. Idag känner jag lite grann hur det typ stramar men inte så att det gör ont. Känns lite dumt att pumpa mig full med tabletter om jag inte har ont liksom.
Första 2 veckorna vågade jag inte kolla en enda gång på snittet. Maken fick kolla,samt att vår bvcsköterska kollade det på hembesöket. :) Men nu känns det inget alls ifrån det, stramar inte och magen känns som vanligt. Förutom ett område där det inte är någon som helst känsel..
Åt alvedon och ipren i ca 2 veckor. Oftast bara en gång om dagen. Dom sa inget speciellt till mig om det. Ät det sålänge du behöver, finns ju ingen anledning att äta det bara för att..
Tänkte på när man gör bröstoperationer, då ska man ju ha tejpen länge för att ärren ska bli så fina som möjligt. Hade jag haft en tanke på det så hade jag haft kvar min tejp sålänge det bara gick. Så du gör nog helt rätt i att ha kvar den länge.