BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)
Nu är de här!
Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.
Nu är de här!
Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.
Älskarlivet81- menade inte mjölktillgången utan att få igång liten att äta, du skrev att hon var slö. Dvs om du inte lyckats få liten ur "slöheten".
Hon har gått upp 255 g på en vecka så att hon kräker beror på att det kommer mycket mjölk..
Nu har vi vilat jag och bruden i 2 timmar och snart ska vi på föräldrautbildning. Ska bli trevligt att träffa lite folk.
Jag har varit hos Bm idag och mycket riktigt satt stygnen kvar i onödan. Jag är läkt och de irriterar bara så hon tog bort dem. "Då var det fritt fram för samlag" sa hon. Maken blir nog glad när han får höra det... 
Pampers 1:or är ju för ett större viktspann än Liberos 1:or, så de borde rimligtvis vara lite större. Jag gillade dem när lillebror var riktigt nyfödd för att de har kissindikator, men nu använder jag hellre Libero, tycker att pampers fuktar igenom hela blöjan och så luktar de konstigt. Tycker nog att Libero läcker lite mindre också.
Var på BVC idag och äntligen har lillan kommit upp i sin födelsevikt plus lite till. Imorgon blir hon fyra veckor. :) Har även varit och köpt sempers magdroppar för nu har hon fått gaser i magen.