BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)
Nu är de här!
Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.
Nu är de här!
Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.
När jag haft sår har jag börjat amma sårfria bröstet och sedan när sugandet inte är lika hårt, har jag ammat lite på såriga sidan för att uppehålla produktionen (gör ju svinont ändå men liiiite mindre). Och så har jag smörjt bröstvårtskräm som en galning, har haft tur att det gått över rätt snabbt.
Min syster fick svamp av att Max hade det i munnen har för mig hon fick smörja med bikarbonat eller nått
Hoppas alla haft en bra midsommar vi har spenderat den på Öland i husvagn :) Imorgon ska jag sluta ta mina förbannade minipiller mår skit av dem surare än vanligt ;) och inget tålamod och NOLL sexlust, kan inte komma när jag äter dem så imorgon skiter jag i dem får väl tugga gummi ist haha
Har varit på bvc idag, jag o lillan fick medicin mot svamp, får hoppas att de är det som orsakat såret och att de läker nu!!!
moster helen - hoppas det läker ut nu. Vi var på bvc på omvägning idag för kolla att viktkurvan inte fortsatt stanna av. 3mån 10dagar och 7110g och 62cm gav honom godkänt utifrån hans kurva.