BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)
Nu är de här!
Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.
Nu är de här!
Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.
Jag förstår vad du menar Ukj! Min 3,5-åring är hemma i 12 veckor nu under sommaren och jag undrar verkligen hur jag ska aktivera iaf de dygn mannen jobbar. De flesta andra jobbar ju o dottern vill träffa andra barn, inte bara vuxna.. Försöker vara ute så mkt det går under dagarna men det kräver uppfinningsrikedom och en del logistik ![]()
Här är det också sommarlov. Fast vi har redan hunnit vara hemma en vecka för killarna har feber och nu verkar det vara min tur.
Hej är inte inne så mycket här tycker det är jobbigt att skriva och läsa (har i gen data för tillfället, fylldes med oboy) Men saknar att prata med er allihopa :) känns som en familj Pratar med Cissi och akinto på FB mycket Alexander är nu 4månader och väger över 8kg :) han skrattar och pratar har ej vänt sig men är på gång och ligger på sidan som en ostbåge Flyttar till vårt hus den 1juli :) skönt med lite större Kram på er i sommar värmen
Ukj: Samma här. En vecka kvar och sen är vi hemma i 7 veckor. Mannen har semester i 2 veckor... 3-åringen är supertrotsig och bebisen vill inte sova och bara vara i famnen. Ångest!
Jennysofiemarie, vad heter du på FB?
Hmm.. Tuggar på händerna, dreglar, är frustrerad, sover mkt, illaluktande bajs... Kan det vara gaddar på gång redan..? En vecka kvar till tremånadersdan..
Dottern fick inte sin första tand förrän vid åtta månader. Hur är det hos er, nån som fått gaddar?
Sommarljus: Utvecklingssprång? Min lille suger och tuggar på allt, sover oroligt, vill bli buren mer, gnäller mer, vaknar oftare. Allt detta är typiskt för "events" i appen The Wonderweeks.
Min dotter har två dagar kvar på förskolan och sen börjar hon igen 14/8. Visst är hon en trotsig treåring men jag längtar efter ledigheten! Vi ska göra utflykter och för det mesta bara ta dagen som den kommer! Mysigt!