BEBIS (Bf mars 2013 med syskon)
Nu är de här!
Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.
Nu är de här!
Grattis till alla bebisar, här kan vi snacka vidare.
Inskolningen går kanon för storasyster. Hade med lillasyster idag då pappan var tvungen att befinna sig på möte imorse.
Nästa vecka börjar han jobba och jag och tjejerna blir själva. Nu är det inskolning en vecka till, men sedan kommer det kännas så himla konstigt att vara ensam med lillasyster. Har ju inte varit det ännu. Eller jo, några timmar sådär. Men inte på "riktigt".
Nozpa:
Funkar det bra att ha med lillasyster under inskolningen? Jag skall skola in min 3-åring på en ny förskola i slutet av aug och måste ha med lillebror varje dag.
Här börjar Jack i förskoleklass på måndag och de andra tre på dagis på tisdag, de går 15 timmar. Huuuuur ska vi orka upp ur sängen...
Bebis har feber, inte så mycket men väldigt gnällig. Kanske tänder på G?
Nozpa: vet inte riktigt.. Jacks buss går typ kvart i åtta, hållplatsen precis utanför grinden. De andra börjar 8.30, måste gå kvart över. Ingen aning om hur vi ska hinna men det löser sig nog. Idag åt vi frukost halv tio...
Måste börja lägga fram kläder och fixa sånt kvällen innan.
Just nu är jag bara supernervös inför skola och buss och fyyy så läskigt att min lille lille pojke ska vara så stor.

Varför inte lägga bebisen på golvet? Min vill bara krypträna hela tiden och babyskyddet hatar han!
Men jag kanske kan ta med bumbostolen?