Smalltowngal skrev 2013-07-04 23:57:01 följande:
Jag lider av ångest ibland men nu har jag mått bra :/ det har avtagit lite nu i alla fall.. Funderar på om det kan vara bröstbränna som satt sig på sniskan eller möjligtvis nån muskel där under. Fast om det skulle varit en muskel borde det inte komma med jämna mellanrum som det gör :/ kan man ha bröstbränna någon annan stans än mitt i bröstet?
Usch det lät inget kul :( Hoppas du är bättre nu!
mylady skrev 2013-07-05 06:45:43 följande:
Besvikelsen varje månad...börjar bli för tung
Det börjar kännas jobbigt att träffa min systerdotter ibland. Och det känns fruktansvärt. Älskar den ungen!
Brösten började ömma lite igår. Långt ifrån lika mycket som sist.
Anade då att mensen är på väg. Och verkar som den kommer idag eller imorrn. Brunaktig flytning. Och neg på Stickan.
Så antingen hade jag ingen Äl som enligt blodprovet, mest troligt eftersom jag inte känner några symtom nu innan mensen som förra månaden.
Eller så var Äl väldigt sen. Och därför inte testet visade. Också för sent för att vi fick till det kring ev Äl då jag fick urinvägsinfektion som var mycket jobbig.
Så nu snart tredje enkel pergokur
Ja usch man blir lika besviken varje gång även om man ställt in sig på att det inte ska ta sig....jag borde få min mens i början på nästa vecka....känns inte som jag haft ÄL ens denna pausmånad....men när menasen kommer kör vi igång med pergotime igen! :)