Anonym (bordis) skrev 2013-11-19 17:04:26 följande:
Barnet är placerat i ett vad jag tror väldigt bra familjehem. Har pratat en hel del med dom och dom verkar hur vettiga som helst, barnet har det bra där tills barnet får komma hem igen. Ingen pappa.
Jag har tillfälligt gett upp allt, men jag kommer tillbaka. Måste bara vila ut efter all sk*t som har hänt.
Soc borde lyssnat på mig och stöttat på hemmaplan, det hände aldrig tyvärr.
Jag är som sagt på botten nu, men jag ger ALDRIG UPP när det gäller mitt älskade barn! Soc kommer aldrig vinna över oss, det vet vi båda.
Det är ju iaf en liten tröst att barnet har ett bra familjehem, hade det varit något som oroat dig på den punkten hade det varit ännu mer outhärdligt.
Ja det är inte alls konstigt att du känner dig nedslagen och överkörd, vem hade inte gjort det liksom. Men du som mamma kommer aldrig ge upp ditt barn och det vet han/hon om
Han själv ett barn som är snart 12år och tanken på att han inte skulle få bo kvar, usch kan inte ens tänka på det
En dag tänket är nog viktigt, eller kanske en timme i taget, det kommer ju ordna sig tillslut, jag hoppas att du får hjälp från öppenvården nu, så att soc ser vad du gör för att må bättre.
Kram!