• Anonym (Förvirrad?)

Min pojkvän vill behålla sin kk!?

Hej

Jag träffade en kille för ett tag sedan och vi klickade väldigt bra.. började dejta och har haft trevligt.. nu har det börjat bli seriöst och man kan väl säga att vi är på väg in i ett förhållande.. 

Nu har han berättat för mig att han har en kk.. de har känt varandra i många år och så. Han säger att han inte vill förlora henne utan vill fortsätta träffa henne.. kan jag acceptera detta? Vad säger ni? Är det rimligt? 

• Svar på tråden Min pojkvän vill behålla sin kk!?
  • Anonym (komiskt)
    Anonym (Förvirrad?) skrev 2013-04-22 14:14:03 följande:
    En annan fråga. Ni som skriver att det finns andra killar och så vidare. Jag vet inte hur ni gör när ni väljer partner, men för mig är det inte som att gå och shoppa.
    precis vad jag sa. svårigheten för kvinnor ligger ju inte i att det inte finns massor av män i världen, svårigheten ligger i att hitta nån de vill vara med och känner rätt saker för.
  • cheese
    Anonym (Förvirrad?) skrev 2013-04-22 14:14:03 följande:
    En annan fråga. Ni som skriver att det finns andra killar och så vidare. Jag vet inte hur ni gör när ni väljer partner, men för mig är det inte som att gå och shoppa.
    Nä det är det inte för en annan heller. Men jag tror lite på det där är man ihop så är man bara med varandra. Därför skulle jag inte behålla en Kvinna som gick och knullade någon annan lite då och då. Inte som en flickvän i alla fall utan då som KK.

Så frågan är ju vill du ha en kille som knullar andra eller vill du ha någon som bara vill va med dig.
    Funkar det för dig att han har KK så kan du ju använda han som KK till du hittar något annat.
  • weasley

Det kan ingen avgöra utom du. Han har varit ärlig med hur han vill lägga upp förhållandet, så du måste känna efter om du kan acceptera det och "dela med dig" eller om du inte kan det.

• Anonym (Förvirrad?)
    Anonym (komiskt) skrev 2013-04-22 15:02:15 följande:
    precis vad jag sa. svårigheten för kvinnor ligger ju inte i att det inte finns massor av män i världen, svårigheten ligger i att hitta nån de vill vara med och känner rätt saker för.
    Du har antingen väldigt konstiga åsikter eller så försöker du bara provocera. Jag blir inte så provocerad dock :) Däremot får du gärna lämna tråden och du inte har något relevant att tillföra.
  • Anonym (komiskt)
    Anonym (Förvirrad?) skrev 2013-04-22 15:14:41 följande:
    Du har antingen väldigt konstiga åsikter eller så försöker du bara provocera. Jag blir inte så provocerad dock :) Däremot får du gärna lämna tråden och du inte har något relevant att tillföra.
    det där upprepade ju just vad du själv sa är din åsikt konstig så är en väl
  • Fiona M

jag har inga problem med vänner av det motsatta könet, inte ens om jag eller partnern tidigare haft en sexuell relation med dem.
    dock är ingen av oss för en öppen relation, och därmed går sex -ens lite eller ibland eller hur din kille nu uttryckte sig -bort totalt. 

det enda som spelar roll här är ju hur du känner.
    har du inga problem med en öppen relation är det väl bara att köra och strunta i vad andra -på FL och IRL -tycker?  
    förstår inte trådens syfte. 

• Wench85

Till er som pratar om vad som är "NORMALT": Vanligt är inte samma som normalt.
    Det är vanligt med (officiellt) monogama relationer.
    Det betyder inte att allt annat är onormalt.

Det är vanligt med brunt hår.

Att något är vanligt betyder inte att annat är onormalt.

Ps. förlåt TS, jag kunde inte hålla mig!

• Anonym

Ett förhållande för mig är att man enbart sexuellt är med varandra. Att ha ett förhållande och ett KK samtidigt känns ju inte optimalt. 

Har inte läst hela tråden; men, både jag och min sambo är vänner med våra tidigare partners. Vi har dock ej, sen vi började dejta, vart med någon annan. Älskar man en människa behöver man inte någon annan för att bli tillfredsställd. 

Fråga honom hur det skulle kännas om du skaffade ett KK med en jätteku för att han inte kunde tillfredsställa dig.  

• Anonym (komiskt)
    Wench85 skrev 2013-04-22 15:49:56 följande:
    Till er som pratar om vad som är "NORMALT": Vanligt är inte samma som normalt.
    Det är vanligt med (officiellt) monogama relationer.

Det är vanligt med brunt hår.

Att något är vanligt betyder inte att annat är onormalt.

Ps. förlåt TS, jag kunde inte hålla mig!
    ad är skillnaden på normalt och vanligt? jag trodde det ar samma sak  i sociala sammanhang.
  • Anonym (komiskt)
    Anonym skrev 2013-04-22 15:53:51 följande:
    Ett förhållande för mig är att man enbart sexuellt är med varandra. Att ha ett förhållande och ett KK samtidigt känns ju inte optimalt. 

Har inte läst hela tråden; men, både jag och min sambo är vänner med våra tidigare partners. Vi har dock ej, sen vi började dejta, vart med någon annan. Älskar man en människa behöver man inte någon annan för att bli tillfredsställd. 

Fråga honom hur det skulle kännas om du skaffade ett KK med en jätteku för att han inte kunde tillfredsställa dig.  
    hahahhaha, den här tråden är fantastisk

jag trodde inte storleken spelade nån roll tjejer?  
Svar på tråden Min pojkvän vill behålla sin kk!?