Anonym skrev 2013-04-22 18:30:31 följande:
du skriver att för dig är det inte som att gå o shoppa... innebär det då att du nöjer dig med honom för det är det du anser att du förtjänar på något sätt?
jag tycker att det är lätt att prata och döma nu, men om du verkligen vill ha honom o accepterar detta så kan du ju inte direkt komma o gnälla om det senare för han har ju trots allt varit ärlig om henne.. alla relationer är annorlunda och jag dömer inte dit utan menar enbart att du ska tänka igenom dit beslut ordentligt för denna kvinnan kommer indirekt vara i ditt liv också.. tänk på det senare tid när och om ni får barn ihop.. han spendera tid med henne o inte med dig och barnet. finns många för och nackdelar.. undrar lite bara.. hur gick hans förra relation?
det känns som han har kvar henne för hon är den enda fasta punkt i hans liv som inte försvinner.. ni andra kvinnor kommer och går men hon består o därför betyder hon också mycket för honom och inget han lär göra sig av med enbart pga en nuvarande tjej..
Du får inte ha någon KK.. varför inte?? för då vet han ju ändån innerst inne hur det faktiskt fungerar .. han är ju inte dum.. smart man..
som sagt.. det kanske känns bra nu för att du älskar honom.. men jag blir inte förvånad om det inte känns bra längre fram just för du bara är människa och vi människor styrs ju ibland av känslor.
Känner till somliga kvinnor som känner till att deras män har älskarinnor.. de accepterar det men guuud vad de är olyckliga och stressade.. men det händer säkert inte dig.. lycka till o hoppas det fungerar för er
Min tanke också. Hade aldrig gått med på det.