• Anonym (Förvirrad?)

Min pojkvän vill behålla sin kk!?

Hej

Jag träffade en kille för ett tag sedan och vi klickade väldigt bra.. började dejta och har haft trevligt.. nu har det börjat bli seriöst och man kan väl säga att vi är på väg in i ett förhållande.. 

Nu har han berättat för mig att han har en kk.. de har känt varandra i många år och så. Han säger att han inte vill förlora henne utan vill fortsätta träffa henne.. kan jag acceptera detta? Vad säger ni? Är det rimligt? 

• Svar på tråden Min pojkvän vill behålla sin kk!?
  • jannej

Din kille har en KK. KK har oxå en KK. Den KK har oxå ett par KK o.s.v
    Känns som överhängande risk för könssjukdomar.

• Lindsey Egot the only one

Jannej

Väldigt mycket K:n

Ack att förglömma att man även behöver en sug, en slick, en kram och en puss kompis utöver den ordinarie flick/pojkvännen och Knullkompisen.

• Stenhård
    LindaEfraim skrev 2013-04-22 16:26:44 följande:
    Ack att förglömma att man även behöver en sug, en slick, en kram och en puss kompis utöver den ordinarie flick/pojkvännen och Knullkompisen.
    Slicka och suga är rätt bra innan själva knullet inte minst! Jag är själv duktig på båda och

slick slick slick på din mus. Jag vill känna ett rus
    och lukten av död hund i vårsolen.
    slick på din mus

Stenhård behöver också en kompis verkar det som. Dock inte mig. Jag nöjer mig med en person som klarar av allt än flera som bara klarar av en sak.

• Anonym
    Anonym (Förvirrad?) skrev 2013-04-22 00:08:39 följande:
    Vi har snackat lite om det.. de är bra kompisar och så sedan länge som sagt. Och det måste väl vara okej?? sen har han också sagt att han antagligen inte kommer kunna låta bli att mysa med henne och knulla ibland... 

Jag tycker han är oseriös. Han ska kanske bli ihop med henne istället. Eller så kan du också ha en kk och bli kär i honom istället. Vad är meningen med ett förhållande om inte det basala finns, tex bara ha varandra som partner och hålla sig till den personen. Tycker allt faller annars. Vad är meningen i längden?!
  • Selma1966

Behåller han sin KK så känns det som att i också är ett KK även om bi ses lite oftare så här i början. Är det OK för dig så är det väl bara att acceptera. Om det inte är det så hår du vidare. För de flesta av oss skulle upptäckten av ett "KK" i ett förhållande innebära otrohet. Jag har haft tillfälliga relationer som mer varit att KK-varianten när jag var yngre. Det var helt ok så länge killen inte lovade guld och gröna skogar och smög med andra relationer. Träffades vi som vänner/KK så hade jag däremot inga krav eftersom de inte kunde ha några på mig.

• Anonym
    Anonym (komiskt) skrev 2013-04-22 01:27:30 följande:
    det spelar roll naturligtvis, eftersom män och kvinnor är så extremt olika. han skulle aldrig nånsin gå med på en sån här grej, men det finns en chans att du gör det. en man skulle inte gå med på att ha en flickvän som knullar en annan kille samtidigt som han är trogen. 

Anonym (komiskt) skrev 2013-04-22 01:27:30 följande:
    det spelar roll naturligtvis, eftersom män och kvinnor är så extremt olika. han skulle aldrig nånsin gå med på en sån här grej, men det finns en chans att du gör det. en man skulle inte gå med på att ha en flickvän som knullar en annan kille samtidigt som han är trogen. 

Och jag som är tjej skulle aldrig ha ett sådant förhållande! Så vi tjejer accepterar sådant, men det brukar inte hålla. Vilka tjejer träffar du? Inte mina vänner i alla fall eller mig.
  • Anonym (?)
    Anonym (Förvirrad?) skrev 2013-04-22 14:14:03 följande:
    En annan fråga. Ni som skriver att det finns andra killar och så vidare. Jag vet inte hur ni gör när ni väljer partner, men för mig är det inte som att gå och shoppa.

Men fy va jobbigt tjejen :( hittar man ngn som verkar bra så vill man ju personen bara ska vilja vara med en själv och ingen annan. Lider med dig! Och förstår hur du känner.

Men ställ dig frågan. Kan du leva med en person  och ha en framtid med denna person som samtidigt vill ha en kk vid sidan om.
    Om du inte kan det nu så kan du inte heller när känslorna blir starkare. Mitt tips är att lämna innan känslorna växer starkare.

Och du kan inte ändra honom. Ändrar han inte uppfattning nu kommer han inte göra det sen. Den dag han ändrar sig är då han träffar en som han tycker allt är värt att lämna just för att vara med henne!
  • Anonym (komiskt)
    Anonym skrev 2013-04-22 17:16:50 följande:

Och jag som är tjej skulle aldrig ha ett sådant förhållande! Så vi tjejer accepterar sådant, men det brukar inte hålla. Vilka tjejer träffar du? Inte mina vänner i alla fall eller mig.
    alla accepterar det inte, men betydligt fler än man skulle tro som yngre. kanske 60% av kvinnor går med på ett öppet förhållande hellre än att inte träffas med, de andra säger nej.

du vet inte om dina vänner skulle gå med på ett kk förhållande, eftersom de behöver ha varit i situationen för att du ska vet hur de reagerar.
Svar på tråden Min pojkvän vill behålla sin kk!?