• Anonym (Förvirrad?)

Min pojkvän vill behålla sin kk!?

Hej

Jag träffade en kille för ett tag sedan och vi klickade väldigt bra.. började dejta och har haft trevligt.. nu har det börjat bli seriöst och man kan väl säga att vi är på väg in i ett förhållande.. 

Nu har han berättat för mig att han har en kk.. de har känt varandra i många år och så. Han säger att han inte vill förlora henne utan vill fortsätta träffa henne.. kan jag acceptera detta? Vad säger ni? Är det rimligt? 

• Svar på tråden Min pojkvän vill behålla sin kk!?
  • Anonym

Jag hade aldrig accepterat det men det beror ju på vad man vill med förhållandet? Jag är förhållande typen, långvariga förhållanden strävar jag efter och då funkar det inte med kk... 

Han jag en kille ska han var min, bara min!

• elyse

Det låter inte som en KK utan någon han faktiskt har en relation med.

• Anonym (Förvirrad?)
    Fiona M skrev 2013-04-21 23:56:43 följande:
    Ha kvar henne som kompis eller som just KK?
    Vi har snackat lite om det.. de är bra kompisar och så sedan länge som sagt. Och det måste väl vara okej??

sen har han också sagt att han antagligen inte kommer kunna låta bli att mysa med henne och knulla ibland... 
  • elyse

Då är det det som är dealen om du ska vara med den här killen - att du får dela honom med någon annan. 

• Anonym (Förvirrad?)
    elyse skrev 2013-04-22 00:02:01 följande:
    Det låter inte som en KK utan någon han faktiskt har en relation med.
    Nej, dom är gamla kompisar alltså.
  • eicosanoid

Eeeeh.... alltså han vill behålla sin KK så han kan mysa och knulla lite med henne ibland? Ja vad säger man. Låter ju som en 10-poängare. Skrikandes

Svar på tråden Min pojkvän vill behålla sin kk!?