Inlägg från: sunnydays |Visa alla inlägg
  • sunnydays

BF januari 2014

Hej och grattis alla!
    Jag kan knappt förstå att jag plussade (eller ja, igentligen fick jag 2 streck brevid varandra) imorne på 8de försöket :)
    Sambon är borta tills imorn så tänkte ta ett digitalt då bara för att se med veckor och allt.
    Är iaf i v 4 och har bf 8 jan :)

• sunnydays
    Sante skrev 2013-05-04 09:47:24 följande:
    Jag ringde bm igår. Så ska dit på onsdag! :) Jag trodde att jag var i v4+5 men enligt bm igår så är jag i v.5+3 Så om de stämmer blir de bf 31/12 men det är väl vanligt att gå över tiden med första?! ;) Fast de ger sig väl efter vul/ul när bf är :)
    Roligt datum, kanske du får nästa års första bebis :)
  • sunnydays
    popcornplaya skrev 2013-05-04 12:42:41 följande:
    Blir orolig när det sätter sig i ryggen....

Enäggs: bra att det inte kommit mer blod! Allt är säkert bra, är ju supervanligt att blöda lite i början.
    Jag tror det är ganska vanligt att ha ont i ryggen så du behöver nog inte vara orolig. Men kan ju för säkerhetskoll ringa och fråga barnmorska så du inte oroar dig?
  • sunnydays
    enäggs81 skrev 2013-05-04 11:32:43 följande:
    har inte ont och idag kommer inget rosa. men oron sitter kvar.....
    Jag har kollat på en massa "i didn´t know i was pregnant" och där är det många som tror de har mens för de blöder hela graviditen. Vanligt att blöda lite, sålänge det inte är mycke och gör ont. Men förstår helt oron, hadde själv blivit det.
  • sunnydays
    Född89 skrev 2013-05-04 17:25:51 följande:
    Har någon här gjort cellprov? Och, eller samtidigt som ni var gravid? Bm säger att det inte påverkar graviditeten. Och att man får inte göra cellprovet efter vecka 12. Är orolig att jag ska få missfall för det där cellprovet :( ???
    Min syster gjorde samtidigt som hon var gravid. Hennes bm gjorde det när de "endå höll på".
  • sunnydays
    sunnydays skrev 2013-05-04 17:28:27 följande:
    Min syster gjorde samtidigt som hon var gravid. Hennes bm gjorde det när de "endå höll på".

hmm, blir lite osäker nu om det var just cellprov hon tog men har verkligen för mig det. Om det är nåt lätt man kan dra med en tops typ och kolla. Har sj inte gjort än Skäms
  • sunnydays
    annnaz skrev 2013-05-04 18:09:37 följande:
    Kom lite mörk rött blod idag i trosorna:/ Sen när jag varit på toa har det varit lite på papperet.. Någon mer som haft så? Missfall på G kanske...
    Hoppas det bara är liten blödning. Har du ont i magen?
Svar på tråden BF januari 2014