BF januari 2014
Kan ju finnas mycke orsaker till att man blöder, att det inte gör ont är ju ett bra tecken!
Nej va jobbigt att behöva klippa upp ringen.
Kommer inte våga använda ringar utan att kolla så de går att ta av lite då och då :)
Grattis susanne!
Oj här har det hänt mycket :)
nesseo, du har gått 4 fulla veckor och 3 dagar, alltså påbörjat v 5 tror jag :)
Ringde mama mia nu, men inge svar än. Känns fortf som att jag inte är gravid, som att jag bara säger att jag är det.
Berättade för sambon igår (han var borta över helgen. men visste att jag skulle testa). Han ville inte gå till jobbet idag, haha, han sa att han ville vara hemma och städa och fixa fint så jag har det bra. Gulle :)
moto vad gör man på hälsosamtalet?
Hur gamla är dina andra barn?
sagalo vi pratade om det igår faktiskt. Från början hade vi tänkt vänta tills v 12 men så är sambon borta med jobb i några veckor och det känns lite sent att berätta för hans familj efter han kommer tillbaka. Så det får bli att vi berättar när vi åker upp och hälsar på de nästa helg :)
Beställde såndär söt choklad det står farmor och farfar på :)
Så vill jag berätta för min syster innan jag går till bm, har nåt som hon och min mamma har haft som gör att det kan bli missfall eller prematur, men kommer inte ihåg vad det heter eller vad det är så. Hennes specbarnmorska sa att jag skulle ha koll efter det när jag blir gravid så :)
Så lär berätta för mina andra 2 syskon också, de pratar så mycke så annars kommer någon råka säga nåt :)
kunde ha tagits per telefon.