BF januari 2014
älskar min tassimo. Nu klarar ja inte kaffe men innan så hade ja alltid mysstund med en god latte. Så köpte ja chailatte när ja plussa och ville dra ner på kaffet. Det är ju bara te så :) och grsttis på morsdag :)
Välkommen alla nya
Någon skrev att jag kunde ta kontakt med en dietist osv, men det känns som att jag vet hur och vad man ska äta, problemet är snarare att jag inte kan behärska mig
Men nu har det lugnat sig massor faktiskt, jag äter mer lagomt nu. Ska ta upp det med BM på inskrivningen och se om hon har några tips!
Gick in i vecka 9 igår och nu kan bebisen få hicka!!!!
"Embryot: Embryot är nu stort som jordgubbe, cirka tre centimeter och fötterna är cirka två millimeter stora. Halsen tar form och käkarna är färdigutvecklade. Munhåla och näsa förenas, öron och näsa kan nu ses och ansiktet börjar totalt sett få mänskliga drag. Känseln utvecklas och embryot kan redan nu få hicka ibland."
verkar: har du varit in på gynakuten och fått nån hjälp för illamåendet?
Där kan de desutom se om man har svältnånting i urinen.
Min sambo är så söt. På torsdag åker han och jobbar utomlands i 6 veckor så nu står han och lagar storkok på sojakorvstroganoff till mig så jag ska slippa laga en massa mat. I förrigår gjorde han annan storkok.
Och igår storhandlade vi så jag inte ska behöva handla mer än färskvaror. Bra att vi har mycke farvaring i vår lägenhet :)