• 30maj

BF januari 2014

Hej jag plussade precis och tror att ja har bf 15 januari om jag räknat rätt😊 såå lycklig! Ikväll när sambon kommer hem ska ja överraska han med ett lilla syskon till sonen vi har :) tjohoo

• 30maj

Tack! Han fyller 2 den 3 juni:) när plussade ni andra?? Eller när har ni bf kanske är mer intressant??

• 30maj

Jag tränar också styrka och vet inte heller hur jag ska lägga upp träningen nu.. är ju på gymmet många dagar i veckan annars och tar både pwo:er och diverse protein och tillskott.. får väl lägga av med allt och köra så rent det bara går och med lättare vikter.. Eller har vikternas tyngd nån påverkan negativt föresten??

vi kommer nog inte berätta förens om några veckor, kanske när vi åler til spanien veckan innan midsommar, då är vi väl i vecka 9-10 :) 

• 30maj
    Jennsan85 skrev 2013-05-08 17:59:28 följande:
    Någon som vet om det är farligt att sola ute, solarium när man är gravid? Gillar att sola solarium så ska jag utomlands om några veckor. Turkiet :).

Solarium ska man väl hålla sig ifrån då de är för starka direkta värmestrålar på magen. Men ute vet ja inte, men dom flesta brukar ju täcks sin mage med en tshirt eller så när de varit ute länge:) Får alla som vill göra Vul? Med sonen pratade de inte ens om de med mig.. Men de hade ju vart enormt mysigt att få se bebisen nu:)
  • 30maj
    annnaz skrev 2013-05-08 20:28:13 följande:
    Fick antagligen missfall inatt:( vakna av att jag blött igenom och de kom småa klumpar :( Enda som jag tycker är konstigt är att jag blöder mycket mindre än vanlig mens sen (klarar mig med trosskydd)
    ledsen för er annnaz....:(<3 styrka till er och fortsätt kämpa mot bebis!
    men missfall och mens behöver väl inte vara samma blodmängd va?:/ 
  • 30maj

När har ni BF tjejer:D??? vore kul att ha koll på när i januari:)

• 30maj

BF-lista 1/1 - FruGul, 26 år, första barnet  1/1 - Lua, 25 år, första barnet 2/1 - MizzMyzig83, 29 år, första barnet 2/1 - heartems, andra barnet 2/1 - Jossehaugen, 20 år, första barnet 3/1 - Smurfsyster88, första barnet 4/1 - Moto, 33 år, andra barnet 4/1 - Elvinsmamma, 24 år, andra barnet  4/1 - Chaplin89, 36 år, andra barnet  4/1 - LinaThulin, 27 år, tredje barnet 4/1-  fluu,20 år,andra barnet 4/1 - debbie85, 28 år, första barnet  4/1 - vilja89, 24 år, första barnet 5/1 - Jennsan85, 28 år ,första barnet 6/1 - Mymemlan, 22 (23 maj, 2013) och väntar andra barnet. 6/1 - Trollbarnet, 23, första barnet 6/1 - annadenise, 30 år, första barnet  7/1 - popcornplaya, 28, tredje barnet  7/1 - sunnydays, 25 år, första barnet  10/1- ofeigur, 33 år tredje barnet 10/1 - winterlong, 29 år, andra barnet  11/1- Nesseo, 27 år , Första barnet   11/1- Doffan, 29år, Första barnet 12/1 - sagalo, 25 år, andra barnet  12/1-Mariafii, 1985, 27 år första barnet  14/1 - Susanne 1975, 38 år, andra barnet 15/1 - 30maj, 22år, andra barnet Vi tog reda på könet förra gången men denna gången ska vi inte det:)

• 30maj
    bananiss skrev 2013-05-09 15:09:37 följande:
    Jag hänger gärna på! Har en son som fyller 2 i juni. Väntar andra barnet med BF 7/1 2014 :) är 22 år!

Åh jag är också 22 år, har en son som fyller 2 i juni och har också bf januari:) hihi va mycket lika😊 berätta nåt mer de kanske stämmer mer in på oss!!
  • 30maj

Molvärken i magen är kvar, jag är så lycklig över att känna den igen (sedan sonen) och den är samma för Mig som senare i graviditeten fast då är den i sjukt mycket större skala, tänk att jag kan längta efter all smärta, människan är knepig❤😊 åh! Känner även mycket dofter, är otroligt varm på kvällarna och sover hemskt dåligt:(

• 30maj

Tjejer!! Hjälp mig! Jag har precis ätit kyckling grillad över kol tänd med lampolja!!! Läser lite olika, på flaskan står de att man inte ska andas in ångorna, på några forum att de är samma sak som tändvätska i renare form...?! Är livrädd just nu att jag ska få missfall ifall detta är farligt...... 😢

Svar på tråden BF januari 2014