BF januari 2014
Kuuul!! Vår Vilde är född 3 juni 2011:) vi bor i Mariestad! Själv är ja född i januari så denna bebben kan komma som en bra present på min dag:)
Bananiss- vi har förövrigt 2 katter (5 för tillfället då vi har kattungar) såg att du med hade katt;)
Ja gick bara upp 11 kg förra gången och mådde toppen med dom kilona, har dock aldrig nånsin haft problem med viken uppåt sett.. Men tips på snacks när sugen kommer- tänk på vad ni stoppar i era barn när dom är sugna på nåt eller vill ha fika, russin, frukter, bär, riskex/kakor :)
Såg nån skrev om yrsel! Jag är också väldigt yr och de svartnar hela tiden för mina ögon:( förra gången svimmade jag för första gången i mitt liv i v13 ..
Åh nej kan de visa falska plus?? Villhabarn har du haft några gravtecken?
Så ledsen för er skull villhabarn:( ni orkar inte få hjälp? De kanske går snabbt för er då:)
ja har också bara molnvärk och känner lite i brösten:) varken mer eller mindre..
Är också lite rädd för missfall, men försöker se de goda framåt, annars skulle ja gå under om ja bara tänkte på missfall. för än frodas den ju i våra magar, ett missfall får vi sörja om det händer:)
Tjohooo inskrivning på torsdag:D jäklar, detta är ju på riktigt! here we go again<3