• 30maj

BF januari 2014

Vi tog reda på kön när vi väntade sonen, men denna gången tror jag vi ska strunta i det för extra spänning ända tills förlossningenð???

• 30maj

Haha era stackare som spyr! Ursäkta skrattet men de är ju så dubbelt, helt vidrigt men för en så fantastisk sak:) själv hatar ja att spy, men ja kan vän erkänna att lite illamående hade väl även ja kunnat tänks mig! Mest bara för att "man ska må illa" ;)

• 30maj

Usch va tråkigt för er med missfall:( jag skulle kontakta gyn så får man se va de tycker:(

• 30maj

Jag har heller inget kaffesug.. Tycker de mesta luktar "bajs" och imorse har ja haft sån Jädra molnande värk i magen och smärta i svanken , de hade ja när ja va höggravid sist?! Har gråtit för sambon skulle åka till gymmet innan Ikea?! Haha ja är mig inte lik...tur han känner mig utan och innan och hjälper mig med allt:)

• 30maj

Kärleksmiraklet! Ja de ska ja prova! Idag har vi gått hela dagen. Shoppingcenter och Ikea...fasen ja är helt DÖD, rekomenderar de till ingen i första trimestern!! Sonen sov från kl 6 också , och vakna nu när vi kom hem och han egentligen ska sova så nu är han väl pigg i några timmar till...tur man har en fantastisk sambo/pappað???❤

• 30maj

Vi har inte heller köpt nåt än då vi inte ska kolla könet denna gången:) men vår vagn ligger ute till salu så när den är borta kan vi köpa syskonvagn:) ingen som är intresserad av en emmaljunga mondial white leatherette??

På tal om symtom och trötthet jag är så trött varje dag att jag ibte klarar av vardagen- måste sova varje dag och är sååå trött! På nätterna har ja svårt att sova dock:( känner ni igen er?

• 30maj

Åhåå tjejer idag har ja bara kunnat gå upp ur sägen enstaka gånger typ 30 min.. Inatt vaknade ja hela tiden av illamående och försökte tom spy så ja slapp de.. Men icke! Min sambo får va hemma för att ta hand om mig och sonen som varit sjuk, hur ska ja klara vardagen om han inte är hemma ?! Dessutom måste han jobba för de är varsel på gång... Fan ja är så ledsen just nu. Måste man åka till bm för att få hjälp utskrivet eller funkar de över telefon??

• 30maj

Tack sunnydays. Jaa fortsätter detta så ringer ja imorn! Akutgyn? Finns de på varje gyn? Inte nog med allt elände så ska vi åks utomlands nästa fredag, då kan ja ju inte må såhär ju:(

• 30maj

Sett några andra fått nån annan medicin är lergigan, vad är skillnaden? Hur mår du idag, som vanligt eller fortfarande illa? Själv är ja i vecka 8, trodde inte detta skulle komma nu men de gjorde de.. Får ju inte i mig nån mat liksom:P
    Vi ska till Spanien med hela min familj som inte vet nåt än men vi får berätta innan i nästa vecka:P

• 30maj

Sara karla ja ska också jobba hela sommaren inom äldrevården, men vad händer om man fortsätter må såhär piss illamående? Kan man bli sjukskriven som sommarvikarie i kommunen?

Svar på tråden BF januari 2014