• 30maj

BF januari 2014

Aadomeniqe, vad är skillnaden på dom två? Ja ungefär så har jag varit idag, de är min första så hemska dag men ja orkar redan inte mer!!! Hemskaste ja vart med om!

• 30maj

Mariafii ja jag mår jättedåligt över arbetslösmånaderna - även om han hittar nytt relativt snabbt. Våra utgifter är större än vi kan betala då om vi ska leva med. Lutar åt norgejobb för min sambo istället...

• 30maj

Hej tjejer vill bara meddela er att idag mår jag bra! Är uppe ut sängen som vanligt, var svårt att äta imorse men nu har ja fått i mig en halv macka:) nån annan som bara mår skit illa nån dag då och då?!

• 30maj

Kärleksmiraklet, ja ellerhur?! Men jag ser på min annars smala kropp att brösten har växt, och jag kan äntligen känna livmodern samt denna jävla illamående och yrsel, sen kan ja knappt känna några lukter, typ stekt mat och sånt..uuuh!! Sambon får göra allt! Skönt att höra att nån annan har varierande dagar med illamåendet.. Hur mår du??

• 30maj

Sarakarla, låter som typiska migränattacker:( skit jobbigt men så är mina iaf!!

• 30maj

Är de nån som fått järntabletter utskrivna än? Fick de med sonen men imorn ska ja kontakta bm för att diskutera igen..är så trött på dagen om ja inte får sova så jag är ofungerande, sambon får göra Allt!

• 30maj

Sarakarla, jaaa de tippar ja på, min migrän visar sig så fast varar lite längre och övergår sen i bara total huvudvärk!:( vet ej vad man kan ta, jag brukar alltid gå och lägga mig när de händer men de kan man ju inte göra om de kommer så ofta?!

• 30maj

Sarakarla, ja jag har svimmat en gång av de, de va min första gång, då var jag i v 13 med sonen och provjobbade på makeup store, då försvann både hörsel och syn. I vanligafall försvinner bara synen för mig. Så jag tycker verkligen du ska ta de lungt när du får så:(

• 30maj

Jaha imorn börjar allvaret igen då, sommar vik på äldreboende... Ska bli redigt intressant att se hur mycket kroppen orkar med nu i vecka 11:)

• 30maj

Ja har också ont på samma ställe, jobbar min första dag idag och har mycket ont nu på lunchen när sitter ner:/ höll även på att svimma imorse, pulsen ökade, svartnade för ögonen och ja mådde illa- fick säga att ja inte klarade de och behövde lugna mig lite- jobbigt inom äldrevården då de absolut inte går att sitta ner en sekund mer än planerat, men men.. Allt löste sig och ja åt en banan och drack vatten. Svimmade när ja väntade sonen i v 13 och provjobbade i butik så ja kännde igen de totalt! Mitt blodtryck är alltid lågt.. Kan man prata med bm om detta och få nån hjälp??

Svar på tråden BF januari 2014