BF januari 2014
ni som nojar över att de inte finns nån bebis, ni måste väl ändå känna livmodern över blygdbenet nu eller? för den känns ju inte när man inte är gravid menar ja... :O
ni som nojar över att de inte finns nån bebis, ni måste väl ändå känna livmodern över blygdbenet nu eller? för den känns ju inte när man inte är gravid menar ja... :O
Haha ja har också rul på onsdag kl 9.00!!:) gud va kul med alla rul på samma dag! Vi ska ta reda på kön om dom ser, annars får vi snällt vänta;)
Var också på rul i morse!! Såg en frisk liten pojke i magen? så nu blir de två bröder i familjen:) blev bara flyttad två dagar tbx:)
Jag gjorde föresten mitt rul idag i 17+6, men blev flyttad till 17+4 :)
Nu har jag kontaktat min BM, hon hade semester tills på måndag så jag hoppas att hon återkommer då.....
Tar gärna emot tips från er under tiden, ligger fortfarande minus på vikten (hyperemesis) och känner att bebisen tar allt jag får i mig, känner mig helt slut och börjar få insjukna kinder, tappar ringarna osv. Jag behöver få i mig mer, men vet inte hur eller vad..... Är tyvärr rätt kinkig och kan bara äta det jag är sugen på på grund av illamåendet vilket inte gör saken bättre.
Tyvärr har jag dålig erfarenhet sedan tidigare graviditeter av mitt problem. BM och läkare ser bara till barnet och säger att det tar det det behöver. Det hjälper inte mig för det är jag som mår dåligt ![]()
Någon som vet om man kan få någon form av näringsdrycker utskrivna ?
Gud namn är så svårt, ja Oxh sambon gör en gemensam lista med massa namn och plockar allt eftersom bort namn som den ena inte gillar, tillslut är de bara ett kvar, som förra gången då blev de Vilde.
Denna gången har vi allt från Elvin, lorentz, Marlon, axel, elliott.....svåååårt!!
Tjejer! Idag började ja hulka och snyfta när en brandbil körde förbi mig på stan i full fart med både ljud och ljus på...fick liksom hålla inne tårarna!!! Herregud, vist att jag är extra känslig och gråter åt alla föda barn program på tv, men åt en brandbil?!