BF januari 2014
Här i skaraborg får man endast ett ul och det rul i vecka 18....:(
Här i skaraborg får man endast ett ul och det rul i vecka 18....:(
Pippsor- ja förra gången gjorde vi privat köns ul i Gbg efter rul:) de va jätte mysigt!
Ska ni ta reda på könet tjejer?? De gjorde vi förra gången men ska inte de denna gång:)
Popcornplaya: åh nej kan de komma så fort fogarna?!
Med sonen hade ja jättekonatigt ont under vänster bröst i revbenen där typ. Fick de för några veckor sedan innan denna graven också och antar att de kommer hålla i sig denna graven..fan de är hemskt, ilande smärta med små knivar typ:P ibland drar de som kramp där, antar att de är i muskeln?! Nån som nånsin känt liknande???
Jag berättade också för min närmsta vän, hon är höggravid och har faktiskt bf imorn, haha så hon började också gråta av lycka!;) så kuuul! Ska vänta att berätta för familjen tills vi hela familjen med låstassyskon och allt åker till Spanien i juni, då är ja i vecka 10 och hoppas att de inte blir nåt mf efter de:)
Först tänkte vi berätta på sonens 2 års kalas men då är ja bara i vecka 7 så vi väntar lite till:)
Asos.com !! gratis frakt och billiga kläder till oss mums ;)
Jag har också konstant molvärk:) de är normalt!
Jag ska jobba hela sommaren på ett äldreboende, är i v. 19 när jag slutar och plugget (undersköterska) börjar igen... Undra hur de ska gå, där är de väldigt mycket lyft och vändningar och obekväma arbetsställningar!! Bara jag inte får gravidilöamående för ibland kan de va bra ofräscht och hur ska man liksom klara de? Haha ilandsproblem som nån sa;)
Puschelina88 kul samma då:) ja är också snart klar med första terminen:) ska läsa hela nästa termin men sen tar ja mammaledigt hela nästa vår och börjar till hösten igen min sista termin... Om ja inte kan läsa distans den våren då.. Är de tufft på distans??
Hundenhubbe: haha hur ska vi klara oss?? Inte en vecka ledigt kommer ja ha.. Åh önskar att jag också hade kommit så långt till sjuksköterska.. Vill bli bm när ja är klar med alla studier, men en sak i taget och ja har 1 år kvar på USKA till en början:)