BF januari 2014
Jag jobbar i äldrevården och vi har på avdelningen en hel del riktigt tunga brukare som är otroligt krävande för kroppen... Svanken säger emot så fort ja kommer hem och sätter mig:(
Jag jobbar i äldrevården och vi har på avdelningen en hel del riktigt tunga brukare som är otroligt krävande för kroppen... Svanken säger emot så fort ja kommer hem och sätter mig:(
Lycka till alla som ska på samtal och kub de närmsta, själv ska ja inte till bm förens om 3 veckor....:(
Men till min fråga, är i vecka 12, 11+0 och har haft värk i svanken ett tag nu, men det har börjat hugga och smärta nu också, förstår att de är fogarna som börjar bli "lösa" men kan de va foglissning och vad får man för hjälp? Än en gång så kommer mitt arbete i äldrevården in i diskussionen då det är jävligt tungt emellan åt, vad tusan säger man till chefen när man är sommarvikarie?! "hej ja vill bara ta dom lätta brukarna" ?!
Tjejer det är i våra veckor nu som alla tecken börjar försvinna, inte för intet det kallas spökveckor och överallt står de ju att man "ska" må bra nu. Förstår inte de dåliga eller varför de skulle va missfall???
Liam05milton08, hörde en bekant som hade varit på ultrljud för hon misstänkte grAviditet, men dom såg inget.. Sen blev hon dålig efter ett tag och ytterligare ett ul gjordes, då visade de sig att bf va om 3 veckor!!!! Så ibland ser dom ej fostren.?!
Flikkan kommer de nåt om du klämmer på bröstvårtorna eller brösten? Då är er mjölk iaf... De enda ja kan tänka mig?! För de kliar inte och så eller?
På g till jobbet och när ja tog min puls nyss för ja tycker den slått så mycket idag och igår så va normalpulsen på 120 slag minut?! Är de farligt? Jävligt obehagligt!!!!
Åh lite avis på er som gör kub men samtidigt lättad över att slippa stressen över ifall nåt är fel, eller annorlunda. Jag ska på inskrivning på fredag 13+1, sent tycker jag? Har vart på hälsosamtsl i vecka 6 sist, vad gör man på inskrivningen, kommer inte ihåg sen sonen. Tar man prover då?? Bokar rul? Kan man ta med sonen när man är två föräldrar där?
Emelojjsan vi har samma bf!:)
Dosed- jag med! Precis samma, men antar att bebisen och livmodern gör en kanon tillväxt just nu precis som i början så att de känns mer igen:) mysigt att känna den växa
Vi ska skaffa bugaboo donkey:) bästa vagnen om man hat eller planerar syskon!