BF januari 2014
Vad är bättre då?
Vad är bättre då?
Såg att emmaljunga Viking är en copy på donkeyn! Undra hur dom står sig mot varandra?! Vore kul att kolla i butik och jämföra pris!! Nån som vet nåt mer?? Eller när den ens kommer till butik?
Hmm har inte kollat närmare på namnen men den med sitsar brevid varandra och med varukorg va ju grymt lik donkeyn, den menade ja:)
Vartjagängår- fick prisförslag på ca 13000 kr på duon i Holland, Ink lite tillbehör!
Vartjagängår- wow de va billigt!! Ja kollade
Babyplus!! Men de va ju billigare på den sidan! Ja tar gärna koderna:D tjoho!!! Hur är de med returer och om nåt går sönder på den sidan:)?
Vartjagängår tack!:) ja mejlade för ett prisförslag hos dom också:) får se vad ja får för svar:)
Idag va vi på inskrivningen! Fick även lyssna på hjärtat!! Wow nu förstår ja att vi ska få ett till barn!!!
Fick även lysSna på hjärtat som slog i 160, lite tidigt att tänka kön än då de brukar va högre inledande:) bokade även rul 14/8 Gud va tiden går bara en månad kvar
När vi va på inskrivning förra veckan 13+2 frågade vår ubderbara bm som vi hade förra gången med om vi ville prova ifall hon hörde hjärtljudet och de gjorde hon! Hjärtljud på 160! Gud då blev de verkligt för mig att ja verkligen ska få barn igen, denna grav har ja en son och ett jobb som tar upp alla mina tankar + att de är sommar:)
Vår pojk heter Vilde och blir de en pojk till funderar vi på Marlon eller Otto, blir de en tös vill jag iaf Othilia eller bara Thilia:)