BF januari 2014
Nån som har varit med om detta?
Vad är det egentligen för skillnad på Brio sing och Brio smile? Tycker det ser ut att vara mer eller mindre likadan vagn.
Apropå vagn så är jag inte heller typen som tycker att det är superviktigt. Skulle tex aldrig köpa en ny. Men däremot så använder man den ju väldigt mycket så är ju en fördel om man hittar någon praktisk och smidig vagn så det inte blir en pers att gå ut och gå.
Det där med att fylla sist har jag aldrig fattat. Vilka åldrar är det viktigt vid? 15? 18? Det är en väldig massa år tills våra bebisar är där. Jag är visserligen inget decemberbarn men fyller sent och har aldrig upplevt att jag gått och väntat och varit efter kompisar som fyllt tidigt.
Jag är i v 16 och har gått upp hela 7 kg sedan inskrivningen. Fast innan semestern för 4 veckor sedan så hade jag bara gått upp 1½ kg så vet inte vad som hänt nu. Har ju inte kunnat äta speciellt mycket och visst har det blivit lite skräpmat under semestern men jag brukar inte ha lätt att gå upp i vikt. Men tror det är hormonerna som gör det för mig. Med sonen gick jag som sagt upp 30 kg utan att göra något speciellt annorlunda. Egentligen är det väl inte hela världen sålänge jag blir av med dom lika enkelt som sist.
Kul med alla lyckade RUL. Kul att man börjar komma in i den delen av graviditeten då det känns "på riktigt".
Jag köpte en doppler på teknikmagasinet igår så nu har jag fått höra på hjärtat där inne. Precis innan jag skulle lyssna och låg och förberedde dopplern så buffade bebisen dessutom till ordentligt i magen. Men det är inget som kommit hela tiden sen. Vill känna mer av det!