BF januari 2014
Sex innan ÄL = flicka
Sex under ÄL= pojke
Vad tror ni....
Och hur blir det isf om man har sex varje dag....både innan och under ÄL? ;)
Sist jag vägde mig för nån vecka sen hade jag redan gått upp 7kg. Nu är jag i vecka 18 och misstänker att jag bara kommer fortsätta uppåt i rasande takt. Med sonen gick jag upp 30kg men då har jag för mig att jag också åt väldigt mycket. Nu äter jag inte alls lika mycket. Får bara i mig småportioner. Men men..sålänge det rinner av mig som förra gången så bryr jag mig inte.
Idag är jag orolig i själen. Ska till bm idag och få lyssna på hjärtat. Trots att jag har en doppler hemma och ju har hört bebis så fick min hjärna nån knäpp nu och nu tror jag allt ska gå fel
Är över lag mycket mer orolig denna graviditet. Är det inte mer logiskt första barnet? Bm sa att många är mer nervös andra gången.
Bara jag som samlar på mig så otroligt mycket vätska i kroppen? Var likadant sist jag var gravid och då värst på slutet eftersom det var sommar. Men tycker det ger en obehaglig känsla att ha så svullna ben. Inga byxor är bekväma. Leggings eller mjukisar är det som är skönt. Men Skulle helst ha ett par vanliga byxor som är mjuka och bekväma och inte så tighta. Någon som har tips om vart man kan hitta?
Någon som vet vad som hände med SaraKarla? Hennes användare ser ut att vara borta. Bara igår skrev hon väl om att hon mådde så dåligt. :/
Önskar så att jag bara kunde bestämma mig för en vagn som jag vill ha. För det dyker upp fynd här och där på blocket men så tänker jag alltid "men är det verkligen den jag ska ha?" och så tar jag inte den. Brio go är en favorit men har även blivit lite förtjust i Teutonia cosmo. Har först varit helt inställd på hårdlift men kan inte bestämma dig då en mjuklift är rätt smidigt då vi bor en trapp upp och kan vara skönt att smidigt. Nåväl, är ju ett bra tag kvar att bestämma sig. Med sonen hade jag en Emmaljunga duo edge som jag älskade men nu finns det ju så mycket annorlunda modeller att välja på.