• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Burberry

Grattis HimmelHav till bebisen, krya på dig! Kämpa på ni som gått lång tid över, förstår det känns tufft, men snart har ni era små i famnen! bf måndag för mig, absolut noll känningar av att något är på gång. -20 grader ute och allmänt uttråkad, storasyskonen vill bara vara hemma idag, så blir en lång dag.

• K87

Nån som varit med om att det hugger typ uppe under brösten?

• S1982
    K87 skrev 2014-01-18 20:39:45 följande:

Nån som varit med om att det hugger typ uppe under brösten?

Japp har super ont i mellangärdet (kan man säga) kommer ofta under natten då jag ligger ner.
  • K87

Kramardig: osäker på om det är värkar, för känner bara i ryggen :(

• Mantra

38+1 idag och det är tungt på urinblåsan och mot tappen.. Ont mellan benen och förvärkar. Om jag inte föder senast imorgon så hoppas jag att hon inte kommer måndag eller tisdag..min äldsta fyller ju år på tisdag! Grinar ihjäl mig om jag måste ligga inne på bb på hennes tvåårsdag!

• syskonlängtan14

Bf+1 och ja egentligen inga känningar mer än liten blödning ikväll eller blodstrimor så antar att de är de sista av slemproppen så nu hoppas jag att de inte är alltför många dagar kvar...