• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Fru Persson
    syskonlängtan14 skrev 2014-01-20 05:40:15 följande:
    De blev en flicka. Ringde in första gången vid 00 15 nästa gång 01.15 och hon föddes 02.54 50 minuter efter vi kom in. Får skriva lite mer när vi fått sova

Då blev det som du hoppades på! !! Grattis till tösen!
  • Veronica76

Tack alla!

Å grattis syskonlängtan till er dotter! Det går undan när dom väl bestämmer sig!

• Aadomeniqe

Grattis till alla som fått sina små mirakel :) 

En annan sitter med mensvärk from hell.. panodil hjälper inte längre.. ska till BM på onsdag o göra hinnsvepning och få en igångssättningstid.. men känns som att det är 100 år kvar tills dess. Vill ha ut ongen nu :/

• 84Johanna

Grattis till alla som får mysa bebis. Min tycks tycka att det är bättre att bo där inne. Lite frustrerande då dottern kom i v 35 och jag är i v 39 nu.

Magen känns sprickfärdig...uhhhh =/

• Kramardig

Grattis!! Här ploppar det ut barn en efter en ;)

Jag ska på överburenhetskontroll idag och samtidigt ska dom kolla upp min hemska hemorrojder eftersom attbjag inte ens kan sova pga smärtan. Jag hoppas innerligt på en igångsättning, annars får dom ta bort smärtan iaf!

• Majskrok

Grattis syskonlängtan, vilken racerförlossning!!!! Tur att du ens hann in:) grattis ni andra också som fått sista dagarna! 8 dgr kvar..orkar inget annat än att ligga på soffan pga hemska foglossningar. Dum fråga...: hur gör jag för att klippa in någon annans text som jag vill kommentera/svara på i mitt inlägg? Har tryckt på citattecknet men då blir det bara en grötig kopierad text som inte är gråmarkerad?!?

• K87

Är det lugnt att gå till en frisör å klippa sig om hennes barn har vattkoppor? Hennes barn är hemma med sin pappa :) Å jag har redan haft vattkoppor som liten

• Burberry

Bf idag - och intagen på förlossningen

Hade tid för att diskutera igångsättning, började få värkar när jag låg i ctg. Så bestämdes att sätter igång genast. Beräknad vikt på bebis är 4 kg. Precis fått första vaginala tabletten. Spännande, borde bli bebis ikväll eller i morgon!

Svårt dock veta när dags att ringa efter maken (och bb-väskan), onödigt han sitter här o väntar om inget händer idag.

• Veronica76
    Burberry skrev 2014-01-20 11:28:39 följande:

Bf idag - och intagen på förlossningen smile1.gif

Hade tid för att diskutera igångsättning, började få värkar när jag låg i ctg. Så bestämdes att sätter igång genast. Beräknad vikt på bebis är 4 kg. Precis fått första vaginala tabletten. Spännande, borde bli bebis ikväll eller i morgon!

Svårt dock veta när dags att ringa efter maken (och bb-väskan), onödigt han sitter här o väntar om inget händer idag.

Lycka till!
  • Jan 2014
    Burberry skrev 2014-01-20 11:28:39 följande:
    Bf idag - och intagen på förlossningen

Jag var oxå på kontroller idag och nu ligger jag oxå inne och fått min första tablett för igångsättning.

Beräknad vikt på vår mini är 2600g.

Spännande och nervöst på samma gång!

Tänk ikväll eller imorgon får vi se våra efterlängtade bebisar!
    BF 16 januari