• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • K87

Grattis allihopa!! Måste erkänna att man blir liiite avis på er! Jag har 11 dagar kvar idag å ont i ryggen dygnet runt ungefär :(

• S1982

Idag 14:23 kom vår lille kille till oss med en väldans fart. Värkstimulerande dropp som började värka ca 11:20 och som sagt 14:23 är han född, 3590g och 51cm, i v38+0.

• Tokis

My god längesen jag var här inne och över 400 nya inlägg = nej läser inte tillbaka!! Hehe Grattis alla som fått sina bebisar!!!

• HimmelHav

Grattis alla som fått! Förstår att det var fullt på BB i vår stad, verkar som att väldigt många satsade på barn i mitten på januari är bara så glad och nöjd över att förlossningen är klar, trots att jag sprack en del. Jo jag har ont, men jag kommer att överleva. Jag kommer heller aldrig att genomgå en vag förlossning igen och det känns så skönt att veta, att jag har bestämt mig. Två knoddar är lagom. Hon är så fin, min lilla flicka! Älskar henne så mycket

• Tokfrans

Nu ligger jag och klockar värkar sen 06.20, väldigt centralt under magen, mitten. Dom ligger på runt 9 minuter i intervall och runt 1 min i längd. Ringde in till fl men skulle avvakta tills dom blev tätare eller om de blev för jobbigt att gå hemma. Så vem vet, kanske kommer en liten prins idag :D

• Josefine02

Åh grattis till alla bebisar! Nu brister snart tålamodet! Ont överallt och vill bara träffa vår lilla ärta nu! 6 dagar till bf, lika bra att ställa in sig på att gå över tiden ;)

• K87

10 dagar kvar till BF å fortfarande ryggvärk från helvetet!! Fl sa att jag skulle ringa till spec. mödravården å prata med de.. Får väl göra det, men vet inte vad de skulle kunna göra?!