• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • popcornplaya

Jag skulle heller inte göra abort men vill nog däremot vara förberedd. Jag har testat på hur det är att få en chock på bb och vet att jag hellre är förberedd.

• Burberry

Suck, supervarmt idag, skulle sätta på mig shorts. Efter att ha provat en sisådär 14 st inser jag att jag inte kommer i nån av dem jag har. Och det i vecka 5. Å sist jag var gravid så var det på vintern, så några mammasommarkläder har jag inte heller. Blir att shoppa någon av de närmaste dagarna, men känns så onödigt att behöva köpa större storlek bara på grund av svullnaden.. Å sen ännu lite senare mammashorts när magen kommer (ska till Florida i oktober) för inte vill man ju nu alltid bara gå runt i klänning (även om det nu just nog är favoritplagget så man slipper tryck på magen).

Sen något mera kul, bokade ultraljud idag; 4.6 hoppas jag att få se ett tickande hjärta.

• fluu
    Magda85 skrev 2013-05-17 13:54:37 följande:
    Från vilken ålder är det dom erbjuder kub? Har helt glömt bort det där... Vet att vi bm frågat lite hur vi tänker kring ett sådant när vi väntat dom två barnen vi har men tyckt att eftersom jag då var så ung så tyckte hon inte det fanns någon egentlig anledning
    Nu erbjuds alla här,men innan var det 40-års gräns tror jag. Brukar vara 35-40.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Magda85

Ja som sagt jag minns inte alls hur det är här, men det lär väl bm tala om isf :-P Jag är bara 26 (fyller 27 i år) så pga åldern känns det inte som något nödvändigt iaf, men man vet ju aldrig... Har en liten oro ändå som gnager, vi har fått två friska barn och vad är det som säger att vi ska ha samma tur igen. Skulle älska ett barn som inte är som alla andra minst lika mkt, men skulle ändå vilja förbereda mig isf för att inte få en chock på förlossningen. Barn med ds tex föds ju för tidigt, bara en sån grej skulle ju vara bra att ställa in sig på isf. Men jag vet inte än hur vi ska göra med det där

• popcornplaya

Barn med ds föds inte alltid för tidigt :) men vet hur du tänker med att man vill förbereda sig :)

• popcornplaya

Blä, idag mår jag sådär. Världens pollenallergi som gör att jag känner mig smått överkörd och sen har jag mått illa hela dagen och inget hjälper. Längtar tills mannen kommer hem!!!

• fluu
    Nathis skrev 2013-05-17 16:21:01 följande:
    Hej, Jag plussade igår så tänkte hänga med er här om det e okejGlad
    Välkommen,lägg gärna till dig i BF-listan som finns någon sida bak.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • sunnydays

fy, mår inge bra ida. ser inte framemot att åka bil nästan 5tim imorrn om ja ska må som de senaste dagarna.

har de flesta gjort vul eller så?

Svar på tråden BF januari 2014