• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Ellen 20

Vi har redan bestämt namn 

Pojke: Nelix

Flicka: Jakina

jag älskar ovanliga namn.. mina 3 andra barn heter Adrian/Michelle/Joleene.. inte såå ovanliga kanske. Men vanliga namn är också jätte fint. Men som sagt alla tycker vi olika..  

• Susanne1975

Lämnar er med sorg i hjärtat och önskar er andra varmt lycka till! {#emotions_dlg.flower} Hjärta Plockar bort mig från BF-listan också. Det ser ut som jag just nu genomgår mitt tredje missfall. Gråter Ökande blodmängd och smärta kan inte vara annat än dåligt. Av hela mitt hjärta önskade jag en liten bebis i januari nästa år men ödet ville annat. Kanske får jag nöja mig med att vara enbarnsförälder till min älskade, bästa son som är hela 16 år. Han slutade fråga efter syskon när han insåg att det inte var någon idé. Är bara tom och ledsen just nu. Gråter

• Magda85
    Susanne1975 skrev 2013-05-22 17:34:28 följande:
    Finns stor risk att det går åt skogen ännu en gång! Gråter Mina flytningar har nu övergått till blod på pappret. Orkar inte med ännu ett missfall Gråter
    Åh nej Gråter Har du ont oxå? Håller tummarna att det blir en sån där solskenshistoria av det ist {#emotions_dlg.flower}
  • sunnydays
    vilja89 skrev 2013-05-22 19:20:44 följande:
    Bara jag som tycker det är en djungel när man ska köpa fisk?! Fattar verkligen inte vad man får äta. Jag älskar fisk och äter det redan flera gånger i veckan, men på listan från Livsmedelsverket så står det en lista liknande: All odlad fisk Lax Tonfisk Torsk Menar de då att man kan äta lax tex som INTE är odlad? Eller får man bara äta odlad fisk? En annan sak som är komplicerad är att jag jobbar på förskola och där vet inte all personal om lilla Ärtan än. Kan man lita på att fisken där är okej att äta? Vi har ju pedagogisk lunch.

du kan äta lax som är köpt i en affär. Du borde kunna äta fisken på jobbet. Sen finns de gravidappar där det står längre lista på fiskar du kan äta. Jag har appen från babygruppen.
  • Susanne1975
    Magda85 skrev 2013-05-22 20:30:24 följande:
    Åh nej Gråter Har du ont oxå? Håller tummarna att det blir en sån där solskenshistoria av det ist {#emotions_dlg.flower}
    Tack! Jag har ont nu ja. Det blir nog ingen solskenshistoria tyvärr. Ger upp.

Önskar dig varmt lycka till! {#emotions_dlg.flower}
  • JochD
    Susanne1975 skrev 2013-05-22 20:35:03 följande:

*kram* {#emotions_dlg.flower}
  • JochD

För en stund sen började jag frysa nåt kopiöst, på ett feberaktigt sätt. Är det nåt som kan vara dåligt? Är det farligt med lite feber utan anledning? Kan inte komma på varför jag skulle få feber plötsligt men det känns så.

• Magda85
    Susanne1975 skrev 2013-05-22 20:35:03 följande:

Vad tråkigt Rynkar på näsan
    Tack så mkt, och önskar dig all lycka till i framtiden oxå! Någon gång blir det din tur {#emotions_dlg.flower}
  • Aadomeniqe
    Susanne1975 skrev 2013-05-22 20:29:58 följande:
    Lämnar er med sorg i hjärtat och önskar er andra varmt lycka till! {#emotions_dlg.flower} Hjärta Plockar bort mig från BF-listan också. Det ser ut som jag just nu genomgår mitt tredje missfall. Gråter Ökande blodmängd och smärta kan inte vara annat än dåligt. Av hela mitt hjärta önskade jag en liten bebis i januari nästa år men ödet ville annat. Kanske får jag nöja mig med att vara enbarnsförälder till min älskade, bästa son som är hela 16 år. Han slutade fråga efter syskon när han insåg att det inte var någon idé. Är bara tom och ledsen just nu. Gråter
    kramar om massor {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden BF januari 2014